Khamis, 27 Mei 2010

BEG LAPTOP KU

Aritu kan masa beli mini lappy tak beli beg carry. Beli sarung jek. So,macam byk benda nak kena bawak kan. AKu jenis malas nak pakai bateri. Kena lah bawak segala wayar berlipat sirat siap ngan fan tikus kabel segala mak nenek yang berkaitan dengannya.


So, sebagai bidan terjun, beg shopping tote ini telah menyumbangkan baktinya padaku.





Tapi memandangkan cap kedai nya tak berapa nak glemer, mek rasa kureng voks bawak itu tote. So, mek beli yang baru. Lebih gojes. Siap crosstich bertangkai rotan uols!















Tada!!! Mek bersama beg laptop baru. Voks ke tak? ;P



Hehe..jumpa beg tu kat kedai bundle. Sehengget jer rege dia.

Tapi rege tak penting, yangpenting penampilan, ye dok? Harus yakin. Wahaha

12 ulasan:

Angah berkata...

bagus..bagus..

Aku lagi teruk, isi dlm tote besar merangkap handbag yang ku isi segala benda. Kengkadang tu pampers Adneen pun ada sekali haha..

harus ku tepek gambarnya sekali nanti

eynda berkata...

rm1 jek? wahh...berbaloi :-)

marinahunny berkata...

vokss sgt2 kv..hahaha santek beg tu..

makcikrehan berkata...

amboiii... manyak vogeh ko cik kiah! ko jaga2, kang beg sehengget tu rabit tgh jalan, habih terburai isi dalam. hahahaha

KV berkata...

angah,
wajib mu tempek nanti. Wat kenangan! Haha

eynda,
ntah, makcik bundle tu baik hati, angin molek kut hari tu. hehe

marina,
kan? Santek banget! :P

MR,
aku jamin tak rabit! Wakaka

Mummy Dasy berkata...

berbaloi.. kite letak dlm beg beso bercampur sekali ngan hartakarun anak2..

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ berkata...

bundle tempat KV mmg meletops la...sehengget??? pengsan haku...


ok pa, mmg veridevoks la beg ituew..... sesuai..org pun x perasan ada lappy dlm ituew...

fabulous.farah berkata...

huhuhu..farah sumbat jer dalam hbag kv kalau nak g mana2..hehe..

rina berkata...

jangok napok mek...

KV berkata...

Mommy dasy,
jugak bekalan jajan ku. Sumbat jer semua! Haha

sue,
ha'a, org tak perasan benda apa dlm tuh! hehe

farah,
dlm henbeg tak muat. Banyak barang campur berat bahu. Sakit.

rina,
wakakaka. Jangok ko?

Ayu Hashim berkata...

wahh.. cun bag laptop mek... si Mek tu pun cun jgk.. heheeee..

Purpleheart berkata...

walla cantik tul beg..