Rabu, 26 Mei 2010

8 TAHUN HIDUP BERSAMA

Hari ini, genap 8 tahun KV & Co.

Hari ini, lepas isya', dengan 2 kali lafaz (lafaz pertama tok imam tak terima dia cakap koho/perlahan sangat).

Setelah 8 tahun, mcm2 perkara yang dilalui bersama. Suka duka. Melengkapi antara satu sama lain.



Alhamdulillah, Allah kurniakan pada ku pasangan yang hebat, yang melengkapi, yang sentiasa berusaha untuk membahagiakan dan segala galanya.

Pengorbanan, kasih sayang, keperitan, kebahgiaan, bercampur gaul menjadi satu. Moga hidup kami terus diberkati.





Sempena anniversary kali ini, ku memohon pada Mu Ya Allah, moga rumahtangga yang terbina ini sentiasa mendapat rahmat dan keredhaan dari Mu.



Hadiah?


Takmo kek, sbb nanti tak abih makan. Mebi boleh beli cis kek sepotong kat resepi rahsia.





Kalo dapat ini syok jugak. Haha




Atau pun kasut keje (jugak dilenjan sebagai kasut jalan2)


Tapi tengok ler, mandrem mana satu yang menjadi. haha

Oh, aku tengah duk fikir nak hadiahkan apa untuk encik suami. Macam takdok idea la pulak!


P/s: pic adalah sumber gogelan.

27 ulasan:

marinahunny berkata...

bg surprise hntr bunga kat opis dia

Ayu Hashim berkata...

happy anibeseri dear.. kalo dpt hadiah yg 1st tu mmglah cun sesangat.. yg 2nd tu pun lawa jgk..:)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ berkata...

al-hamdulillah.... selamat ulang tahun KV + hubby :)

sy doakan mandrem KV menjadi hehehehe

Zareda Norman berkata...

selamata ulangtahun KV..

suprise cik hubby tu hantar cupcakes.. :)

MommyCT berkata...

happy anniversary ya....semoga bahagia selalu ;)

Mummy Dasy berkata...

Happy anniversary..bahagia selalu..

mrs shaifull berkata...

happy anniversary KV, heheeh mintak kasut pun best gak :)

risanur berkata...

tahniah kak KV...moga bahagia ke akkhirnya...

risanur berkata...

tahniah kak KV...moga bahagia ke akkhirnya...

KV berkata...

marina,
haha..best gak idea tu!

ayu,
tenkiu yang!
Haha..kalo dpt yg first tu mmg tido peluk tu je la! Kih kih

sue,
alhamdulillah. Terima kasih atas doa mu. Mandrem? Insyaallah. Hehe

kak zar,
good idea gak tu! Tq!

Mommy CT,
Tenkiu yang!

Dasy,
amin. Tima kacih.;)

mrs shaifull,
mebi boleh dpt kasut tu. hihi

risa,
tima kasih dear!

F A R Y N berkata...

semoga bahgia selamanya :)

FAM berkata...

happy anniversary kak. sama date dgn my parents. of course gucci kak!!! OMGucci ;)

KV berkata...

farynn,
tenkiu yang!

FAM<
OMGucci kena tangguh sekejap. Haha

honeylanz berkata...

Happy 8th Anniversary...Semoga BerBahagia Selamanye...esok our turn lak 27Mei!!

Jasfyra berkata...

hepi enibeseri kv

KV berkata...

has,
hehe..tenkiu. Hepi anniversary in advance!

zura,
tenkiu babeh!

TopsyTurvyMum berkata...

happy anniversary KV!

semoga kekal bahagia hingga ke syurga:)

mandrem jgn tak mandrem ekeke!

KV berkata...

TTM,
tenkiu noks!

rina berkata...

happy anniversary... eh wedges tu cun. cap gapo ek...

zarin berkata...

happy anniversary..moga bahgia sehingga ke akhir hayat

bat berkata...

tahnie KV.. semoga many more years to come..

fiza berkata...

Happy Anniversary KV & CO. Semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa.

fabulous.farah berkata...

dah 8 tahun..congrats..bagi benda yang dia minat la

edyan7 berkata...

hepi aniberseri...:))

atty's berkata...

selamat ulangtahun perkhawinan ..kv..smoga kalian bahagia selalu ..

Bapak berkata...

happy anniversary KV & hubby!

sisdee berkata...

happy anniversary dear.......wish u all the best..happy always..

Actually hadiah adalah bonus kan..nk kasi amik hahahhaah...tak kasi yg pnting "dia" sentiasa ngan kita dalam susah dan senang :)

but i wish you got both!!! hahahha tamak haloba aku!!!