Khamis, 7 Januari 2010

BUBUR ASYURA

Adeh..aku nak gigi biru gambar acara mengacau bubur asyura, tapi problem pulak. Tgk la nanti.

Ekceli, tuan DO arahkan semua jabatan seluruh jajahan menyertai acara kacau bubur asyura ramai2 kat padang majlis. Kalo dulu2 buat pertandingan. Tapi kali ni semua tak mo. So, kacau untuk suka2 jer.

Akan tetapi, sejak malam tadi, hujan tak henti2. Padang becak gilo. So, bos arahkan punggah semua peralatan bawak balik ofis. Kacau kat ofis je lah senang. Kat padang dah jadi mcm sawah padi dah.

Gege riuh mmg la kalo ada majlis cenggini. Dari hari selasa lagi duk rebus daging, kopek bawang, goreng kelapa, goreng mcm2.

Bersambung semalam sampai pagi ni keje tak abih2. Pastu bila dh pindah tempat terus dpt ide nak tanak nasik ulam budu sebagai tambahan, makan ramai2. Memula tu tempah nasik lauk ringkas2 jer sbb nak bawak ke padang kan.

Ok lah, nak kena pegi tolong dorang pulak. Babai

6 ulasan:

zarin berkata...

aduhh sedapnya bubur assyura...mintak skit buleh...cepat taruk gambar nak drool over plak :D

Tijah berkata...

blutut? ok...mak agak blur hari ni nak pikap gigi biru tu

Mak Su berkata...

selamat tahun baru 2010 :)

honeylanz berkata...

sedapp..nak2 makan yg sejuk2 dr freezer!

KV berkata...

zarin,
lappy ku bermasalah la pulok bab2 gigi biru neh. Hadeh

jah,
keh keh keh

maksu,
moga 2010 best utk maksu n family

has,
oo..u suka yg sejuk eh

Lady of Leisure berkata...

sedapnya bubur asyuraaaaa...