Rabu, 6 Januari 2010

KEMARUK KOREA

Aku ada satu penyakit baru (padahal dah lama, now merebak kembali)


Mabuk citer korea. Espeacially drama bersiri dorang.


Kemabukan terkini.

Kalo cenel 303 aku baru lps abih tgk full house. Syok ooo. Lawak sampai boleh gelak guling2. Sedih sampai aku nangis bercucuran ayaq mata. Syahdu, jatuh cinta, blushing, macam2 rasa ada
Walopun crita ni dah lama tv 8 siar, masa tu aku tak sempat tengok. Tetap la aku tangkap leleh layan tv korea. Balik kerja terkam tv dulu. Kalah anak2. Hak hak.

Aku suka watak heroin dia. Lawa lah minah tu. Tapi mmg aku ada masalah nak ingat nama2 watak. Susah nak di sebut. Er, heroin citer sama tak ngan citer My Girl? Rupa lebih kurang jer.

Yg aku rasa kurang syok, watak tambahan lelaki lebih hot dari hero. Haha. Gilak. So, aku rasa kalo heroin pilih watak tambahan tu ok jer bagi aku. Sewel! ;P




Dan jugak siri BOF kat tv 8 ni (ulangan). Jam 8.30 tak bagi dh hubby tgk buletin utama. Sampai danish pun dh terbiasa 'oh. mama tengok cite korea'. Hik hik

La ni tgh episod sedih. Uwa...nangis aku tau.

Cuma aku rasa kurang best sbb bagi aku heroin drama ni tak berapa comel mcm criter2 lain.

Now, kalo sempat aku mengadap utube tgk episod2 yg aku terlepas drama full house. BOF lak aku masih mengikuti kat tv.

Napa bila aku tgk citer korea, penuh penghayatan ek? Aku tak reti nak layan citer hindustan ke, melayu ke. Kalo crite omputeh pun harus komidi romantik jugak yg aku pilih.

Tapi citer korea mmg syok la.

9 ulasan:

AyunasiA berkata...

sama la pendapat, heroin bof tu tak comel mcm san chai versi meteor garden.

Ain berkata...

aku sempat tengok cinta balqis jer...

tu pun kadang miss...

Mag berkata...

sebab cite korea ni sweet kut..

dulu giler fullhouse ni masa belajar.

satu geng giler. donload tgk ramai-ramai banyak2 kali

oren berkata...

sbb mu jiwang..hahahahahahha...

aku nih, jgnkan cerita korea, katun pun aku tak sempat tgk..kalo buletin utama, aku kuatkan suara sambil buat keja dari dapur/enjut bb dlm buai..

mmg tak leh konsentrate dpn tvlah..

Sya berkata...

Kak sya dah berapa kali tenguk BOF tu.. dr donload sampai beli CD .. banyak jugak scene yg dipotong

rina berkata...

tety kompem suko entry ni...

Lady of Leisure berkata...

rajinnya layan citer korea...hehe..

CikguZue berkata...

kami kat sini pun terkena tempias cerita korea...lagi2 dah byk kat tenet. ape lagi,kan. hehe...layan la jugak.

KV berkata...

Ayu,
a'a, sungguh tak comel

ain,
aku tak tgk pn cinta balqis

farah,
sweet banget

oren,
aku masa anak kecik dulu takleh langsung tgk tv. Ku memahami mu. Hak hak

kak sya,
kv tgk utube jgk

rina,
kiranya aku blh geng ah ngan tety bab ni. Hak hak

lady,
syok ooo

cikgu,
hahaha..layan