Selasa, 29 Disember 2009

SEMANGAT TAHUN BARU

Setelah sekian lama mengendeng (maklum ofis asyik cut cost bajet jer). Hari ini dapat jugak mek 'cop mohor' yang baru.




Dari yang zaman klasik ni, puas duk tekan duk genyeh tak berapa nak berbekas. Huhu. Bukan salah stamp pad kering dakwat okeh. Tp getah2 dia tu dah keras.








Dapat la rubber stamp yang baru. Tak payah pakai stamp pad dah. Senang keje.



Biar pun orang lain dah pakai yg lebih canggih daripada ini, wajib lah bersyukur bila dapat yg ini. Alhamdulillah.


p/s: walo pun keje mek kuli batak jer, tetap kena pakai rubber stamp mcm bos2 dewa2. Banyak form yg nak kena cop. ;P

2 ulasan:

zailamohamad berkata...

huhuhuhu..mesti ore penting ni

KV berkata...

zaila,
ore penting apo. Koli jah