Ahad, 1 November 2009

PERANGKAP MENGENA

Ingat dak entry mek pasal milo ku yang di curi?

HIks..masuk keje pagi ni aku tgk ada milo plastik kecik sebagai gantian.

Sudah insaf kah wahai pencuri?

Walo pun daku tulis kat tin tu macam budak2, tapi nampak gaya nya memakan hati dan sanubari pencuri. Ada hati lagi nak curi milo aku kan? Kalu takde plan nak mencuri, macamana boleh terbaca apa yang aku tulis.

Hmm.. tak paham lah. Dah tua bangka dah semua. Bukan budak2. Nak makan minum pun curi orang punya. Nak bawak ke mati ke perangai tu?

Aku tak nak lah milo dia tu. Nanti aku sedekah kan kat sapa2.


Nampak tak, yang belah kiri dalam tin tu, milo aku punya. Yang dlm plastik belah kanan tu, milo yang diganti oleh pencuri.

Hiks..



Salam sumbangsih
KV & Co

13 ulasan:

my little family berkata...

KV, haa..boleh pulak dia beli kan..kan..kan? dah ada gaji, beli je la...bt malu ceplos jekkk..huhu

nono berkata...

waahhhhh....bagus tue kak...nanti nono nk tiru cam akak la...hehehehe

KV berkata...

MA,
kv dah sedekah kan kt opismate milo yg dia ganti kan tu. Apa punya orang la!

nono,
cer try, mana tau kut2 menjadi. hiks

Mama-Danish & Sarah berkata...

kita bukan nak sangat dia ganti kan...

cuma nak dia sedar apa yg dia buat tu salah dan berdosa...

bila agaknya dia nak mintak maaf dan mintak ko halalkan milo yg dia dah terminum tu....

KV berkata...

ain,
agak nya cemana aku nak bereaksi kalo dia dtg minta maaf? (tapi rasanya tak datang kut). Hehe

zailamohamad berkata...

takut akan balasan ALLAH lah tu!!!

Mommy Lily berkata...

haha baru dia nk terasa kan. takut busung la tu

KV berkata...

zaila,
baru dia nak terfikir kut?

mommy lily,
a'a, kan karang boncet perut dia. Masak!

MommyCT berkata...

hahaha...i nak tulis jugak lah. Sbb tadi nampak tetamu tak di undang kat bawah frigde...habis bawah tu ada mcm2 tulang ikan, bawang semua. Masak kot 'dia' kat dapur I. Kalaulah 'dia' tau apa itu busung...

KV berkata...

mommyCT,
hak hak hak..
yang tu rasanya kena jamu makan byk2 gaul resepi rahsia.

puan.farah. berkata...

hahaha..kelakar..ke pencuri tu bace blog ni..hehe

MaMaMiE berkata...

Meks, dh kena smash idung sediri ler tu....ngeh²... berjaya jugak teknik hang nie...kekkek

chik star berkata...

kahkahkah,
taw pon die tkot.