Ahad, 6 September 2009

CERITA SPEK LAGI

Ingat tak entry ni



Seminggu lps tu lbh kurang, aku gi param Ketereh. Hubby ambik jalan kampung masa balik tu. Biasa ah, jalan kampung sempit sikit kan. Kebetuan selisih, so tayar kereta mcm tergantung sblh. Nak mendaki naik tu, tertekan minyak sikit. Dan2 tu dina terlentang atas muka aku. Tak sempat nak buat apa. Makanya, spek ku hancur berderai, sama seperti hati. Mek sedih uols. Sebab terpaksa mengahdapi masalah spek lagi. Hubby rasa bersalah sungguh. Tp dia bukan sengaja. AKu pun cuai jugak.

So, hubby paksa aku buat spek lain. Tp dia sempat tukar cermin lama utk spek frameless tu. Buat sementara boleh lah aku pakai. Cermin lama tu mata aku silau sikit, tp power nya sama. So, takde masalah la.


Khamis lps, aku n hubby ke kb mall. Survey frame yg gojes2 sikit. Haha. Takmo dh frameless. Sakit jiwa. Ingat nak ambik guess. Tp mcm pelik jer kat muka aku, nampak lebar (padahal harga nya wallah).

So, pusing2 teringgah jgk kedai milan. Kedai peberet ku. Mmg buat kat situ sokmo lah!


Semalam dh siap spek ku. Best dpt byk free gift. Lens spray n kain dan jugak sampul duit raya.



Aku jugak dh pakai contact lens. Ambik yg pakai buang sebulan sekali. Setelah 6 thn kulupakan cl, kini cinta bertaut kembali. Haha.


Harapnya takde masalah lg la pasal kerabunan ku.


Salam sumbangsih
KV & Co

1 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

kesiannya ko yerk...

harap2 lepas ni spek ko tu takde la rosak atau hancuss lagi...

ada anak kecik ni mcm tu la kan....abih rosak barang2 kesayangan kita...