Ahad, 26 Julai 2009

PAGI JUMAAT TETIBA SARAP Mc D

Pagi jumaat tu hubby ajak gi pasar beli lauk. Aku dh mula sakit perut. Kembung. Gastrik. Huhu.

Tp demi tdk menghampakan suami tersayang (ewah), ku turutkan jua. Siapkan anak2. Dina meraung - raung nak pakai baju semalam (masa makan piza). Sakan pujuk tak jalan, aku bagi jer dia pakai baju sama. Lantak dia lah. Aku dh la sakit perut. Danish pun sama ngikut adik nya nak pakai baju semalam. Huhu..senang keje aku tak yah basuh banyak baju. Hiks.


Sampai area pasar, manusia kereta penuh. 4-5 kali pusing masih gak takleh parking. Last2 aku turun dpn mcD jer. Jauh2 nanti tk larat aku nak jalan sambil kendong Dina. So, aku tatau nak tunggu kt mana, last2 bitau hubby nak bwk bebudak tu sarap mcD la. Senang.


Menu yg di order. Anak2 berebut biskut tiger jek.


Danish.




Dina.




Dina versi comot.


Sambil tunggu anak makan dan hubby ke pasar, sambil tgk parkson under construction. Agak2 before puasa dpt sopim tak kat sini? Hehe

Balik dr pasar, masak cepat2 sbb pkl 12 nak balik kampung. Abang aku yg sulung aqiqah kan cucu kedua dia. Means cucu saudara aku ler tu. Hiks. Menu sungguh best, ayam kampung gulai, gulai kawah, teresek jantung pisang, solok lada, budu+jering dan ayam goreng.

Sekian.


Salam sumbangsih
KV & Co

4 ulasan:

Diana Ishak berkata...

aku pun dah lama tak bfast McD ni wehhh.

KV berkata...

diana,
pas ni harus ko ada idea nak sarap apa.

- tety - berkata...

mano paksen tuh?? kompem lg jem la balik rayo nih....

KV berkata...

tety,
paksen tu kt tapak padang bas dulu. Sekali ngan giant. Tp mcm tak nampak jek signboard giant.