Isnin, 27 Julai 2009

DINNER

Malam sabtu tu aku join geng opis gi dinner Majlis Sukan Jabatan kat Dewan Duyung (ke dewan apa ntah, aku main belasah jek) Perdana Resort, Pantai Cahaya Bulan.


Meja aku. Kembung perut minum teh cina. Lamanya nak mula majlis.



Menu. Tp portion nya sikit la. Semua org membebel. Ke semua org jenis yg makan byk? Ahaha



Pencuci mulut. Air longan ngan jelly.


Last sekali, aku ler. Harus mencacap (cari publisiti) sama. Ihiks.

Punya lah banyak hamper (cabutan bertuah) tp sipi2 jek ngan nombor aku. Hampeh sungguh. mmg muka aku takdak rezeki cabutan bertuah lah. Sedih.


Sekian.

Salam sumbangsih
KV & Co

5 ulasan:

MaMaMiE berkata...

Sakan hang makan meks, en3 makan maraton kekdahnya. Tp makmi pesal makan harus ku scroll sampai abes.. ahkak skerrrr...ngeh²...

J@J@ / Bini The Rock berkata...

Suka betol jeliy laici tu.....

mst sedap kan???

neezareef berkata...

ok gak tu kv dia hanto skali gus..normally diorg anto 1 by 1 lg haru nk mkn adehh...bygkan last skali br dpt nasik..huhu

Mama-Danish & Sarah berkata...

makan jerk koje ko erk....bila nak eksesais tu...

KV berkata...

makmie,
mmg makan jek keje. Tiada dah unsur diet di situ. Mek nanges!

jaja,
sungguh sejuk masuk dlm perut. Hihi

neeza,
tp tak syok sbb dh suam2 jer.

ain,
minggu ni langsung tak sempat jogging tau. Abeh la!