Ahad, 26 Julai 2009

MAKAN PIZZA

Makin hari, makin merudum semangat diet ku. Haha. Tu lah lemak, apsal aku diet abih meter ko tak nak nipis2 , asyik dok tebal takmo berganjak ah?

Aku pun mcm kemaruk tau. Dulu kan punya lah kuat semangat. Hidang lah apa pun atas meja aku tak heran. Now, bila dh semangat hilang, mcm2 terlintas nak makan. Hiks.

Terasa nak makan piza lah puloks. Ngee


Hubby n dina tgh dok ushar menu. Sampai terpejam mata suami ku kusyuk sgt agak nya. ;P


Menu yg kami order.


Asyik aku jer snap gembor, kena paksa si suami lak ambik gambar bini. Ehehe


Kenyang perut senang hati. Tak abih pun makan. Bungkus bawak balik makan sarap besok pagi. Jimat oh.

Sekian.


Salam sumbangsih
KV & Co

4 ulasan:

F A R Y N berkata...

kakkkkkkkkkkkkk..nak jugak pizza..

KV berkata...

faryn,
jom! KB mall okek?

Mummy Dasy berkata...

sedap...nak ckit?
lama x gi pizza hut

MaMaMiE berkata...

Ghasernya dah lebey setahun aku x pekena pizza ni, mau x kemaruk aku mkn klu kena sogok...ngeh²...

Meks, okeh² hang p amik picca, pehtu emel kat aku naa...tqku my preng..negh²..