Rabu, 22 Julai 2009

DAH TUA BARU NAK KAWEN

Lewat sungguh kawan aku yg sorang ni bertemu jodoh. Hik hik. Kesian ko yusran.

Lina ngan Mama dtg ke rumah nk ambik aku. So, decide gi ngan kete lina jek. Senang satu kete. Memula tu pening gak nak mencari rumah yusran, seorang saudagar mintak wangi. Akhir jumpa jgk. Sesat sikit2 jek.


Kami memula sampai. Posing kt tangga dulu sbb takleh nak naik, pengantin dok bergambar.




Tak sangka lak sempat berjumpa kenkawan lama. Bayang kan lah, tahun 99 kami grad, tahun 2009 berjumpa kembali. 10 tahun tu. Mmg teruja beb! Masing2 dah beranak pinak. Ramai yg dh berubah. Nampak lain. Hik hik.

Kami bergambar beramai - ramai ngan pengantin.


Panas kt dlm rumah, turun lepak kat bawah. Sambil2 borak. Byk yg nak diperkatakan setelah 10 tahun tak jumpa. Dorang sanggup turun ke kota bharu semata mata nak meraikan rakan karib.



Cenderahati dr yusran dan ros. Sekup telekung. Tp tak perasan lak utk tetamu lelaki dorang beri apa.

Apa2 pun selamat pengantin baru buat yusran dan ros. Cepat2 dpt anak, karang boleh saing kenkawan. Hik hik





Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

rina berkata...

dresskah itu yg dipakai oleh kamu. sungguh cun sekali...

KV berkata...

rina,
ho lah. Hehe

MaMaMiE berkata...

meks, sentap tau tengok dress hang tu, ade kaler lain dak? Tlg beli selai tuk aku, ahkak tergudaaa....

KV berkata...

makmie,
ko nak corak bunga2 dak?

MaMaMiE berkata...

Ko siyes ke ni meks? hat stripe cam hang tu santek dimata ku, hat bunga² tu kecik ke besaq? Kang besaq sgt, gedabak plak aku mmakainye tak pun mesti cam taman bunga, hang amik gambo dulu, bley..??...ngeh².. menyushkan betoi ler aku ni kan..

KV berkata...

makmie,
nanti aku snap gegambor pastu aku emel, okek?