Selasa, 21 Julai 2009

PESTA JORAN

Pagi sabtu, lps hubby konkrit kerb pagar, kami siap2 nak gi bawah Jambatan Tok Bali. Member hubby bagi byk tiket mengail.

Bukan nak mengail pun, tp hubby bawakjgk joran sbb member dia dah bawak umpan siap2. Kami sampai dah 11.30. Pesta mengailabih jam 12. Stengah jam jek. Pastu penuh manusia. Dorang pun malas nak turunkan jorak. Lepak2 je lah sesambil tunggu cabutan bertuah yg konfem tak pernah bertuah. Ahaha


Ni port plg hujung, muka muara (jalan masuk kapal ke pelabuhan). Tak ramai pemancing lepak kt sini. Dorang sibuk memenuhi bawah jambatan.



Sampai2 jek dina terus mintak aiskrim potong. Hubby beli perisa kacang merah.


Tgk tu, kusyuk makan eskrem.



Puas makan eskrem aku bawak dorang jln2 sekitar tgk boat dan perahu keluar masuk. Terlompat2 kesukaan.


Aku. Yang takde org pun nak tolong sanpkan gambar. Makanya snap sendiri lah kan. Sungguh kesian. Muka dan berlemuih, letih, panas dan lapar.

Itu jek, sekian.


Salam sumbangsih
KV & Co

8 ulasan:

adanz berkata...

fuuuh port mengail cantik di tok bali neh... teringat zaman muda2 dulu duk mengail ngan kawan2...

KV berkata...

adanz,
mmg biasa ramai wat pesta ngail kt situ.

pB berkata...

glamer tuuu

MaMaMiE berkata...

ko menten ayu meks...ngeh²..

Mummy Rizq berkata...

mana ada belemuih.. cunnn jer aku tengok!

KV berkata...

Pb,
jarang2 cari glemer

makmi,
ko kan, sengaja main angin tau. Ahaha

mar,
lupa nk pakai lecu. Wakaka

atty's berkata...

lama dah tak mengail.

Mummy Dasy berkata...

x suke ikut org g mengail panas..
betul ah selalu tukang amik gambo kena amik gambo sendiri hehehe