Rabu, 10 Jun 2009

TONSIL

Tetiba,...

bangun pagi ni aku rasa ada benda dok tersekat dlm tekak.


Uwaaaa!!!!


tonsil aku membengkak dah plus hidung tersumbat.

DAh la selsema aku dh 2 minggu blom pulih.


Seksa wei!!!



Bi, jom makan mc D! Mama nak big mac! (apa kena mengena tatau!)



Salam sumbangsih
KV & Co

10 ulasan:

~dARlee zURiS~ berkata...

time sakit nie selera tinggi tol ek?heheee...

semoga cepat sembuh ye kak ;)

Zawiyah berkata...

KV..selsema 2 mgu lum baik2 lg? ada pape ke? minum air banyak2 la. cuaca panas sgt kot kat kelate tu. dah tau tak sihat, nak juga pi makan big mac tu..

oren... berkata...

sakit2 pun, mintak mekdi..dasat eh??

aku pun, dh sebulan lebih dok batuk2..tak tau bila nak sembuh betul..

bat berkata...

Semoga cepat sembuhnya KV...
tapi motiff sesangat taw siap nak pekena MCd gaks tuh.. *ish ish sambil geleng pala*

KLMari berkata...

ada kena mengena tu KV...bila sakitlah time nak bermanja manja...kehkehhee.....

jue mj berkata...

kalu kena tonsil, kena kurgkan mknan berminyak tau....n yg pedas2...

KV berkata...

zuris,
tq dik

cza,
ahaha..ngengadaes

oren,
aku mmg drama queen skt

bats,
aku baca paper, terus terliur big mac. Wakaka

KLMari,
hehe..harus ngengada jek kan

jue,
yg best, kena makan aiskrin. Hiks

sya berkata...

Dah sakit tekak nak gi Mc D... adoi aiii

KV berkata...

kak sya,
dh dpt pun makan mcD. Wakaka

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. sakit2 pun teringin nak mkn big mac tu.. caya la ko