Rabu, 10 Jun 2009

HAJAT TERCAPAI

Hehe... aku ni kan, mmg ngengada sungguh. Baca paper, tgk iklan mcD. Terus terasa nak makan big mac.

Kebetulan ada keje nak kena hantar kat hq. Terus racun hubby. Dan hubby pun mmg nk jumpa qs. Terus ke kota bharu.

Pung pang pung pang siap keje terus gi kb mall.

Kt mcD mmg penuh manusia. Semua org kemaruk mcD mcm aku ker? Huhu. Full house tau. Pusing2 dulu, baru gi mcD. Tu pun meja blom kemas kami dh duduk. Kalo dak melepas.


Puas hati dpt mkn big mac. Hehe. Lupa sakit tonsil.

Dlm mcD kan, aku dok peratikan ramai kapel2 yg baru kawen. Wahaha. Inai penuh di jari. Pastu kan, aku suka tersengih sengih sorang sbb aksi kapel2 ni mmg manja2 sikit. Ye lah, kalo nk bandingkan ngan aku n hubby, dah 7 thn kawen kan. Kami rock kapak. Selamba jer. Takde ah nak pegang2 tgn (walopun baru kawen dulu). Pastu aku suka gelak kalo yg lelaki tolong bawakkan henbeg pompuan. Apa ke jadah pun tatau la. Kalo sibuk ngan anak kecik aku paham la. N baru kawen beb. Gentleman ke apa? Macam2 la. Hik hik..


Ok lah, tah pape aku merapu.

Babai.

Salam sumbangsih
KV & Co

12 ulasan:

shuzana berkata...

aik..kata ada tonsil..bley telan ke kak..?

arianna adrizal berkata...

hahahahah.. sy pun rs kelakar je tgk org lelaki bwk handbag pmpuan.

Zareda Norman berkata...

ala KV
kasik can ler adik adik tu bermanja manjaan.. bawa henbag tu oklah..

tapi sebenarnya akak yang kertu ni pun still cik hubby bawakan handbag.. kihkihkih

Farah Amin berkata...

comella akak. haha

Nanak berkata...

haha....dulu zaman study pn ramai pakwe tlg bawakan henbeg..dunno atas alasan apa..
tp mmg kelakar..

hazmi mat zain berkata...

Komen skit pasal suami bawa henbeg...bukan apa, skrg masa ragut meragut berleluasa. Itulah tanda sang suami nak protect isteri. Apala cik adik ni...apakan daya, perempuan akalnya satu, nafsunya sembilan. He he he.

aNIe berkata...

Dpt McD...hilang sekejap sakit tu ye...hehehe...

Akak pun selalu ketawakan lelaki kalau bawakkan handbag pompuan...

OOhhh...cik zar kita pun sama ye...heheheh

~Eila @ Along~ berkata...

sis, sejak eila pantang fastfood...dah 6 bulan tak jejak McD..kelmarin tringin sgt makan big mac....dah beli...tp tekak merajuk..makan setengah je..huhuhu..skang fastfood dah tak menawan hati lagik...

KV berkata...

shu,
sbb nak sgt kan, harus boleh telan.

ann,
mcm lawak kan?

kak zar,
ahahah...

farah,
apa yg comel? Lelaki bawak henbeg kah?

nanak,
baik hati ek pakwe.

hazmi,
oh, perempuan bodoh lah yer?

kak Anie,
rasa mcm tak sesuai kan?

eila,
bagus lah kalo tekak merajuk ngan fastfood. Akak ni jer asyik2 teringin. Huhu

rina berkata...

hahaha... mu pn 'musykil' gak ek kat jans yg pegang hbag poms...

aku pun ada perasaan camtu gak... mesti rasa nk sengih jer bila tgk keadaan camtu.

KV berkata...

rina,
kita geng!

CuTeMiUt78 berkata...

wakakaka... aku pun duk tergelak beso la.. bila ko kata laki bawakan henbeg pompuan.. ada ka patut.. ish..ish..