Ahad, 24 Mei 2009

MAIN PASIR

Macm biasa, kalo hari cuti mmg aku akan kluar ptg2. Bawak anak jalan2. Ptg jumaat tu, kami penuhi permintaan danish nak gi pantai. Lg pn mmg takdak idea nak pegi mana. Hehe

Ptg jumaat cam biasa, umat manusia punya lah ramai kat pantai irama. Tambah lg ada pasar malam. Tak pernah2 jem giler babs camtu. Lama kami stuck dlm jalan pantai tu. Dah la takleh parking. Last2 kluar jalan besar, park jauh sikit.

Kesian lak tgk wajah danish bila tak dpt parking tu. Before gi pantai, harus ronda2 pasar malam dulu. Pastu baru layan main pasir.

Mmg mula nya aku dh bekal kan baju utk anak2. Tp mandangkan parking jauh, layan main pasir je lah. Tak dpt nak mandi pantai. Main pasir pun dorang hepi kemain dah.










Dekat nak maghrib baru kami bangkit. Singgah pasar mlm beli bekalan makanan for dinner.

5 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

bestnya dina cekau pasir....

KV berkata...

ain,
tokse kelik tu!!

cendawanintim berkata...

bestnyer buleh beraktiviti kat pantai....huhuhuhu

Purpleheart berkata...

Sesekali main pasir seronok pe..

cokolat berkata...

bestnyer kak anak2 dapat main pasir pantai.. bleh buat castle!!!