Rabu, 27 Mei 2009

KERUSI ROTAN

Tadi aku sempat menyongkets ke kedai bundle. Hehe.


Dan, aku beli kusi rotan ni utk danish n dina.



Rege dia setelah ditawar kaw2, dapat lah 10 hengget 2 bijik. Hehe.

Nanti nak pi hantar kedai repair perabut rotan sbb kt tepi2 dah tercabut kan.

17 ulasan:

MaMaMi berkata...

Adoiillaaa...nape ler kedai bundle tu wujud kat sini. Sah² aku pelanggan tegar.

Zareda Norman berkata...

KV
nanti boleh letak kusyen ...

bes jugak layan bundle kan

Mak Su berkata...

maksu mmg suka kerusi rotan, rasa macam selesa jer nak dodok :)

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ berkata...

KV.. suh tokei tu buka satu cawangan kt s.alam, hahaha udah tentu balik2 muka sy yg dia nampak.. hadoi la murah sggh kusi tu.. km penah beli kt kedai bundle sini kusi rotan camtu tp utk org dewasa rm40 tau.. huhuhu

KV berkata...

mak mi,
susah kena bawak naik kapal. Haha

kak zar,
a'a kan, leh pakai idea akak. Tenkiu.

maksu,
hehe..best sgt.

Mrs. Hasanif,
oh td pun yg besar dia ckp 40 jgk. Tp belum tawar.

HappyIrfa berkata...

TINGIN NAK GI KEDAI BUNDLE YG KO PEGI NI.MACAM2 ADA.KEDAI BUNDLE YG AKU PEGI KAT PD TU CUMA JUAL BAJU/KASUT/HANDBAG JE..

rina berkata...

gilo muroh tu weiiii. rm10 utk 2 ketul.

iesma berkata...

kenape la kt puchong ni xde kedai bundle mcm nih,huhu..bestnye KV,untung betul.. :)) kt sini yg ada semua bandle pakaian jerk, :(( sedihnyer..nak jugakkk!!

De' Sal berkata...

Lawanya, kv beli kedai bundle selising kat jpj tu ke?

atty's berkata...

salam kv..kty pun minat perabot dr rotan nie..cantek..kusi tu ..mmg berbaloi-baloi...

jue mj berkata...

jue pun ada gak sekali skala menyinggah kt bundle bila sesekali kelik jerteh. hubby jue ore jerteh...tp tak penah jumpa plak item bagus2 gini, jeles2...

Mrs LVoe berkata...

nape bundle kat shah alam xde yea :-(

Anasfadilah berkata...

bestbetul kak kv ni...semua barang bundle yang hebat2..murah plak tu lagi...

comel la kerusi rotan tu..

Tijah berkata...

giler la harga dia. err...sebelah umah ko ada tanah kosong tak? aku nak beli...pindah sana

~~ciklinn~~ berkata...

murahhnyerrr kalo dekat linn yg rembat dulu tau..

ni kan tempahkan kusyenn pehtu cat rotan ni ke putihhh perghhh henglish habisss lor...

KV berkata...

kedai bundle ni kan, kalo kebetulan mmg dpt rege yg best giler. Tp kena pandai cari kedai dan tawar menawar. Aku pun opismate mmg pakar bab tawar menawar. Aku sendiri tak sampai hati. Hehe

Kak sal, kalo kt jpj selising tu tak yah pergi ah. Wat sakit hati jek. Mahal gilo. Ngalahkan barang baru.

shaliza berkata...

weiii blh nangis ngn rege tu...klu nk gi blh la roger KV...blh ko?huhuhu