Rabu, 27 Mei 2009

NAIK HAIRAN AKU

Semalam, lps dinner aku sibuk kat bilik sendiri.

Tiba - tiba aku gi family hall, terpandang suasana ini. Haha






Ajaib tau!


Aku pun tak pasti cemana keadaan ni boleh terjadi. Cepat2 ambik digicam. Besok2 dorang besar boleh tunjuk bukti. Hik hik

Kalo korang nak tau, aku tak pernah jumpa suasana cenggini. Selalu nya malam2 aku mmg kecoh sbb dorang sibuk bercekau. Mmg gaduh jer keje nya.

Kalo dina tak buli abang, abang yg usik dina. Tp mmg kecoh lah. Kdg2 terpaksa seperate dorang buat sementara waktu. Bagi tempoh bertenang gitew katanya. Kalo dh tido sorang, baru aman damai hidup aku. Tapi taim malam je lah. Taim siang lain plk cerita nya. hehe

13 ulasan:

alia elena berkata...

ermm KV.. tuh kira dah prihatin la si Abg tuh... dah ada tokoh dah tuh

KV berkata...

bat,
tapikan 5 minit pertama jek. Lps tu mmg 'hancur'. Haha

cza berkata...

depa mcm tu sure sebab nak sejukkan hati mak ayah ni...sebab smlm kan anniv korang..he he

Su Hana berkata...

ada tokoh jd abg mithali tu...

kv hepi belated anniversary... :)

FAM berkata...

sweet!!!

Tanpa Nama berkata...

... sooo sweet laa... harus ko rakam detik² tu. Mmg ajaib klu suasana ceni berlaku kat along ngan Ca. Tapikan ade satu² masa tu makmi bleh tgk along carring sgt kat Ca, siap pimpin² tgn lagik. Aku rasa menda yang sama menyerang Danish & Dina. Mmg pelik tp benarkan..ngeh².

Aku Bukan Bidadari berkata...

kalo dh nama adik beradik..tak kan putus air dicincang

Mummy Dasy berkata...

mmg gitu kot coz time bermanja bile rasa diabaikan oleh makpak....hahaha coz daneen mmg sll camtu tp cume 5 minit shj

cikgu jue berkata...

anak-anak jue pun suka berbalah, mak kt kalu letak tali pusat diorg dlm satu bekas, diorg x rajin balah... hmmmm....

mummysya berkata...

alahai.... manjanya...

~daRLee ZuRiS~ berkata...

cuba cek..
demam kot budak2 tu kak.hehee..

alah..abg nk tjk kasih syg kat adik sekali sekala
dina pun nak manja2 ngan abg gak
walaupun kejap..jadi lah
;)

Zaila Mohamad berkata...

budak2 macam ni kan??kalo depan kita asyik nak bergaduh jah..tapi bila kite xder..pandai plok demo baik2

mslvoe berkata...

5min pun amat bmakna KV. cute la tgok