Khamis, 28 Mei 2009

PARCEL DARI ORANG JAUH

Balik dr kedai bundle lunch hour semalam, ada sampul at my desk. Ishh..sapa lak yg hantar ni? Sungguh tertanya - tanya dan saspen betul. Teruja pun ada jugak. Tp mmg betul penerima nya sah2 nama aku.




Tak sabar dan rakus (wahaha) aku koyak sampul nya.

And.... tadaa.....

Macam2 ada dlm tu!!




Pengirim nya tak lain tak bukan yatie dubai yg dh balik ke malaysia tu ari.

Tu ari kan, yatie ada wat mcm2 peraduan kt blog dia. Ekceli aku tak menang pape pun. Tapi yatie dgn baik hati telah menamakan aku salah sorang penerima cenderahati darinya. Kiranya aku ni otai lah kat blog dia. Haha.

TQ noks!!!

15 ulasan:

Aku Bukan Bidadari berkata...

akak xmo kasi hadiah sedekah ke kat kitaorg .. hihihi tp tiara nk yg fisher price

:: HUSNA :: berkata...

untung ko kak..
x menang pon boleh dpt hadiah...
jampi pe ko bace...

Mama-Danish & Sarah berkata...

pandai jerk dia bajet sampai hari anibeseri ko ya... aku ingat hubby ko wak surprise kasi hadiah pakai pos segala...hihihi....

zailamohamad berkata...

bertuahnyer..xmenang pon dapat hadiah..untung jugak ader kawan online ni;0

Zareda Norman berkata...

KV

macam macam ada tu...

jue mj berkata...

bestnya.... jue mmg suka dpt parcel n surat ni, ye la zaman skrang ni org tak mengepos surat lg dh... tu yang kalu dapt sampel susu pun suka amat....

~~ciklinn~~ berkata...

wah bestnyerrrrr.... dpt hadiah dari jauh .

Mas berkata...

aku tunggu hadiah kopok lekor...eh..ada ke posmen yang nak ngantarkan kopok lekor.

Mummy Dasy berkata...

untung...mesti seronok...bertuah badan

shuzana berkata...

wah wah wah..nak satu...hehe..tak malu..

Mrs LVoe berkata...

yatie mmg dr dulu x kedekut kak. sha banggam dpt bestfriend cam dia ;-)

atty's berkata...

elok je dtg nya time anniversary..besh kv dpt diahkan.

cendawanintim berkata...

murah rezeki mek..

Mak Su berkata...

ooh, tahniah :)

CuTeMiUt78 berkata...

wah..KV pun dapat gak ya.. emmm best kan..