Rabu, 20 Mei 2009

KAD UNDANGAN KIRIMAN MU

Hik hik..kad undangan kiriman mu, sudah tiba di pejabat ku 2 hari lps kut. Lupa lah plk.

Aku dah terima kad undangan perkahwinan si cik mek molek nana aka nanonano. Tarikh sanding belah pompuan 6 jun (ari sabtu).

Ini kad nya. Sweet kan?




Wah, nama pun seakan akan ni! Nana dan Noor. Patut ah NANO NANO. Teringat masa chat tru ym dulu, nana pernah pesan kat aku nanti tgk kad kawen dia baru aku tau maksud nanonano tu. Ok, now akak dah tau dik.

Yang best nya, rumah pengantin lelaki dan pengantin pompuan selang lorong je ni. Kalo tgk dlm map lah. Kalo yg sebenarnya tidak ku ketahui. Hik hik

Mebi aku tak dpt pegi kenduri nana sbb jauh. Tapi akak ku pikirkan something sebagai pengganti diri. insyaallah.

P/s: Nanti tiba hari baru akak wat ucapan selamat utk mu ye nana!

7 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

aku dapat undangan kahwin kat johor. kawan satu kolej dulu....mungkin tak pergi kot, jauh nau tuuuu..

KV berkata...

ain,
jauh giler johr tu!

Mrs LVoe berkata...

sweet je kad dia

cokolat berkata...

tajuk n3 mcm tajuk lagu norsheila amin je... hahaha!!!

KV berkata...

sha,
se sweet org nya

cok,
gaya harus lebeyh!!

my little family berkata...

selang seloroh? wah senang byk time nk balik raya nih..kuakuakua..anyway selamat pgantin br jgkkkkkk

my little family berkata...

silap-selang selorong laa...hikhik..