Rabu, 13 Mei 2009

BERSUSUN MENUNGGU GILIRAN

Eh, cuti skolah start bape ari bulan ek? Aku ni walopun anak skolah pra tp tatau bila cuti skolah. Sbb, danish pun tanya aku tetiap ari besok skolah ke tak.

Tp yg nyatanya bulan 6 ni, mmg bersusun aku dapat kad undangan. Byk sungguh no! Awat pakat berebut cuti skolah ni ek?


Ni antara kad undangan yg ada kat meja opis aku. Blom lg yg kat rumah dan rumah kakak aku. Msg2 pakat tinggal pesan ni.

Hmm....dah mula boleh pikir nak beli hadiah apa ni. Sesuai ngan bajet lah uols!

12 ulasan:

Aku Bukan Bidadari berkata...

bulan depan musim mengawan

Zareda Norman berkata...

musim mengawan dah tiba.. ekekekke

kak zar pun dah mula dapat surat saman.. cuti sekolah start 30 mei ni sampai 14 jun

:: HUSNA :: berkata...

hadiah standard org kawen.. cawan / gelas.... hihi

sya berkata...

Cuti sekolah mula 30 Mei, kak sya pun terima satu jauh dr singapore dan nampak gayanya kena ke sana lah

pB berkata...

kak pB SOR pun tak dok ...

my little family berkata...

KV, akak dah terima 3 nih..tarikh dekat2 je. pastu ada yg kena tarikh kami pindah umah pulak. camno nih? huhu

my little family berkata...

KV, cuti sekoloh start 29/5 - 13/6. tolong oyak..kekekeke

aNIe berkata...

Bila cuti sekolah aje...berderet2 majlis kenduri kahwin kan? Memang orang selalu tunggu cuti panjang...supaya majlis tambah meriah sebab yang jauh2 dpt balik ke kampung...

Ungku Nor berkata...

cuti skolah 2 minggu start ujung bulan nih..hehehe

selamat bersalam keruk..;p

SUZIE APAI berkata...

same la kita...kenduri sakan tak benti. Tp skrg, rata2 tak nunggu cuti sekolahkan?

ramai yg bersalin, bykla kendurinyer...nti time ank2 kita plak..

Mrs LVoe berkata...

sha xde terima ape2 pun hehehe.. ramai kwn2 dh kawin kot

kak ina kl berkata...

salam kv..kat chow kit duduk kat hotel apa...