Isnin, 25 Mei 2009

BAJU KURUNG KERAWANG

Baju ni ekceli aku tempah khas nak pakai masa kenduri kt kl awal mei lps. Tp dah kena lintas ngan biawak, tukang jahit aku malas nak siap kan awal2. Minggu lps baru siap.


Tadaaaa!!!


Cantik kan sulam kerawang nya.



Namun, walopun aku gagal pakai masa kenduri tu sbb tak hadir, aku leh pakai kenduri musim cuti skolah nanti yg bersusun menunggu giliran. Tak cukup baju lak aku nanti. Huhu

10 ulasan:

Queens berkata...

ala blan depan byk musim menagawan bj x berapa nk ada..pakai sluar jeans bleh tak??

pB berkata...

Salam

napok kemah jah jahitae tu. Jahit mano tu ?? Buleh lar rekemen kor kak pB ....

cokolat berkata...

kak ko mcm mak aku kak.
diakan suka sgt g kenduri sebab nak melaram!
baju pergi kenduri adalah baju khas yang takkan dia pakai g opis!
aku sgt tak suka g kenduri.. aku g kdg2 pakai sluar. janji tutup aurat... heheh!

De' Sal berkata...

KV tempah kat ne tu,cantik ler....

Purpleheart berkata...

Wah meriah tuuu baju, cantik sulamannya..

Mrs LVoe berkata...

KV, sha baru beli kain tp xtahu kat mane nk p tempah.. cam senang je uols tempah baju. payah la shah alam nie

cendawanintim berkata...

mek, ni baru baju nak pi kenduri, baju raya nanti pasti lg meletoppppppppp!

yaya berkata...

Wah kerawang bagai, haruslah meletop ye kak. Okeh sile collect award di blog saya.

KV berkata...

wahaha...kv tempah murah jer. Untuk tangan ngan bawah baju (badan) tu RM 30 jer. Sapa nak tempah utk raya, cepat2 tau! Hehe

are berkata...

comel la kv sulaman tu...