Ahad, 26 April 2009

MENYIBUK DI KEDAI BUNDLE

Dah hobi katanya, nak wat cemana. Tp kali ni aku campur brg yg aku beli kt bundle. Kira kumpul2. Mana yg teringat aku snap gegambor.

Wedges cap vincci ni besar skt ngan aku, tp aku ttp beli gak. Dasar kan. RM 2 hengget jer. Aku mintak sdiri ngan tauke. Rasanya kalo mak tauke harus 7 hengget tu. Selagi boleh tawar, tawar lah uols. Kaedah berjimat cermat katanya.
Masih comel kan? Layann..


Ni lak, penyejuk mata cap ogawa. Masih dh packing lg. Aku pun tatau brapa hengget. Sbb Mek Ja (dulu praktikal kt opis aku, so motif aku dpt rege spesel lah) bagi rege borong.


Dan yg ni plg mebeles. Purse gucci. Org lain yg dok berebut giler2 tu tak perasan pun. Tp mata aku ttp tajam. Wahaha. Lantak lah, ori ke tak. Janji, purse ni ngan jeans versace ngan tuala dapur (yg masih blom pakai dok dlm plastik lg) dan penyejuk mata ogawa tu, Mek ja bagi 5 hengget jer.
Lupa aku nak cuci pakai pencuci kulit.

10 ulasan:

marinahunny berkata...

kv, bag mek las penyejuk mata tu..huhuhu nmpak best..

~Eila @ Along~ berkata...

wah kv..kasut RM2 ehh..cantik lagiiii....neway eila pun ade cooler mata tu..sejuk je mata ni time dah bukak lens...rase nyaman jeee

cokolat berkata...

wedges ko tuh sama dengan aku kak. kasor raya aku tahun lepas tu. ko dapat rm2 ek? aku beli dekat 60 kasot tuuuu!!!!
sangat jimat... tahniah!

KV berkata...

marina,
nanti akak jumpa lg akak belikan utk mu. Wahaha

eila,
best ek pakai? Akak tak nerai pun lagik.

cok,
sama kah? Aku dh agak rege dia mahal jgk. Hihi. Sedondon lah kiter. Haha

Mrs LVoe berkata...

bundle nie kt mane kak?

tgok kasut tu msih dlm gud condition.. sgt murah gn harga rm2.. sape xmo

mane yea nk beli pyejuk mata tu kak?

delour berkata...

kasut rm2 bgus nih lgpn msh elok lg..lg jimat kak..=)nk tau gak bundle nih kt ne??

jue mj berkata...

mcmana ye dpt cari brg2 bundle, harga murah n kualiti ok... slalu g bundle tak penah jumpa pun.... kena menuntut ilmu ngan kv ni.... ada tips?

edyan7 berkata...

jelesnye!!!!!!

Mummy Dasy berkata...

Biar betul rege kasut tu...lawa tu..jeles tau brg cam baru semua klu dapat tu..

chik star berkata...

lawa wedges tuh kak.
$2 !!?? berbaloi..
nape la Ipoh ni xder bundle yg best2.
huhu