Isnin, 27 April 2009

SHOPPING SELIPAR BERJEMAAH

Jumaat lps, kv n co menjejak kan kakike al ikhsan. Memula tu berenti kt al ikhsan kubang kerian (eh, kubang kerian ke kt situ ek?). Tapi takdak stok, terus ke al ikhsan dekat ban chu bee tu.


Ini yg kami beli



Asalnya, nak belikan danish sandal utk jalan2. Sbb selipar dia abih kotor jahanam semua. Tak layak utk jalan2. Kasut pun dah ketat. Sandal sedia ada dh uzur.

Cari punya cari, danish pilih yg ini. Kelabu asap. Lantak dia lah. Asal dia berkenan.


Siap pilih yg danish, si abah pun sibuk nak beli selipar jgk. Walo pun tak dpt crocs, dpt yg ni pun jadi lah. Seakan akan katanya. Wahaha


Mama pun harus menyibuk sama. Tak tahan dorang jer membeli. Mama pun harus dpt habuan jugak. Wahaha. Beli selipar jepun jer uols. Senang wat jalan2. Dan nak kejar dina.

10 ulasan:

De' Sal berkata...

Aihhh...beli selipar pun berjemaah juga ke....

AppleB berkata...

sakan ko eh menghabiskan duit..mek ni gaji pun belum ada bayang2 huuhuhuhuhuh

KV berkata...

kak sal,
bila sorang membeli, yg lain hrus kena rasuk jugak. Hihi

appleB,
alahai..tadek la mahal pun. Nanti ko gaji, harus aku plk telan air liur. Huhu

kirana berkata...

jemaah katanya.. :P

atty's berkata...

mmg..memula selalu gtu..nak beli utk sorang..sekali semua pun beli..hehhhehe

~Eila @ Along~ berkata...

kak,
kite ni kalo sumer org beli..harusla nak merase jugakkan..hehe..harga tak penting janji dpt..hehe

Zareda Norman berkata...

sandal danish tu macam Ika punyer tapi biasalah anak dara ku ittew mesti barang dia kaler pink..

KV berkata...

ana,
harus berjemaah kan.

kakty,
sebab semua org rambang mata. Hihi

eila,
janji dpt sorang satu.;P

kak zar,
time tu ada 2 kaler jer. Merah terang dan kelabu asap. Dia yg pilih sendiri. Kalo pink harus mak dia meroyan. Haha

cokolat berkata...

arghhh.. saket mata tengok sandal yang pes tuuuuuuuuuuu!!!!! nak2 lak kaler feveret. sandal adidas afif skrgpon dah nak tecit kak... lagi saket hati ni akak dapat murah!!!

KV berkata...

cok,
cepat pegi beli tuk afifdani!!!