Ahad, 1 Mac 2009

MERAJUK

Pagi aku rasa macam nak merajuk. Dgn suami aku la. Bukan ngan org lain. Huhu

Pastu sekali pikir, bodoh plak. Macam dia tau aku merajuk ke hapa pun kan.

Benda nya kecik jer. Tp ntah napa aku rasa kecik hati jer.

Tak pasal2 aku berlapar pagi ni. Rajuk punya pasal. Ish..tak suka!!!!



p/s: bakpo follower ada kotak cenggitu eks pulak? Mcm kurengggg jer.

14 ulasan:

pB berkata...

Salam KV

lagu tu lar kito ni orghe puang ..
makae ati sokmo

kalu maroh , pung maroh dalae hati.
kalu ngaju , pung ngaju dalae hati jah ..

orghe jatae ni kadae kadae buto hati ....


tak yoh lar ngaju lamo lamo , kito jugok hok rugi ....



kak pB ni pung dalae mode ngaju n panah ati nie ....

KV berkata...

kak pb,
hihi..mujur ada blog kan. Buleh luah perasaang.

Mummy Dasy berkata...

ak ah kak, kite org pompuan ni bg kite benda tu serius makan ati yg amat tapi bg hubby² benda tu ciput jek...me pun kdg² majuk tp hubby wat mbodoh jek hampas tul...

Tijah berkata...

ko merajuk kenapa??

i.am.belle berkata...

takyah majuk aaaa KV oii, bgtahu je naper rasa kecil hati.

majuk sekejap takpe, majuk berhari buang masa je tahu.

ye, aku benci itu kotak huduh. nyampahler blogspot, ni sukahati je tukar tak minta izin pon.

cokolat berkata...

akupun selalu mcm tu.. majok dgn laki tp ujung2 aku gak yg lapar!

yer... kotak baru follower itu mmg sgt huduh! aku punyapong sama..

KV berkata...

dasy - hampeh je kan.

KV berkata...

jah- benda kecik je. Malu nk citer

F A R Y N berkata...

kak,best ke mrajuk2 ni?hehehe...
kalau merajuk pastu dpt rantai emas kan best...ekekekke

CikguZue berkata...

eh, macam sama je tajuk minggu ni...pasal rajuk tak berpujuk.
memang kan, kita org pompuan ada la masanya sesekali mudah terasa...cuma masalahnya kan, kalau saya merajuk, saya akan masak masak dan masak...makan makan dan makan...macamana cik abe nak pujuk...hiks.

KV berkata...

belle,
suami akak tu dia tau bila akak merajuk. Hik hik
Tp bila dia pujuk akak jual mahal lah sket.;P

cok,
nasib tak kebulur aku.

faryn,
huhu..kalo dpt rantai emas, sebulan sekali akak merajuk tau!

cikguzue,
wahaha..masak tetap kena masak.

MasNurin berkata...

aku skang ni tak majuk lagi....kalu tak aku gak yang lapar. Hehehe kalu ada lesen keta lain lah kan?

Orang laki ni mang sume benda ambik mudah...dulu masa blom kawen tak lah macam tu. Time tu pandai lak jaga ati.Skrang ni..kalu kita majuk..siapa susah? Diri sendiri yang susah.

CuTeMiUt78 berkata...

uish.. sian kv duk majuk2.. takmo majuk2 aaarrr...

Ungku Nor berkata...

merajuk sebab tak dapat nak mengaum ke..

*lariiikkkkk*