Isnin, 2 Mac 2009

PUJUK HATI

Hiks.. entry ni patut aku wat ptg semalam. Tp line tenet kaput lak. So, korang layan lah pepagi ni yer.

Tgh kecik ati bengang tu kan, opismate ajak aku layan makan colek pauh.

Nak eksyen ngan korang, pokok pauh ringan (mempelam) kt ofis aku, dua-dua pokok berbuah lebat tau.

Makanya, kerjaan kami makan colek jer hari2.

Sedap!!



16 ulasan:

Mummy Dasy berkata...

slurpp...kak pagi² dah wat ku terliur... terasa masam²nye cheh...

Purpleheart berkata...

Aduh beshnya.. terasa aje kat lidah ni seolah-olah sedang menikmati rasanya..

KV berkata...

anggap akak post en3 ni ptg semalam yer. Hik hik

Ummibatrisya berkata...

KV,

dah lam ummi puasa hari ini, tetiba ternampak buah mempelam muda, aduhai sedapnya

dah lama tak makan-makan macam ni

nak makan benda macam ni kena ada kawan, baru best :)

sedangkan lidah lagi tergigit :)

asam garam rumah tangga

KV berkata...

ummi,
alah merajuk manja jer. Tadek pape lah. Blom sehari dah kena cakap2 dah. Hik hik
Wah, rajinnya dia puasa.

Zareda Norman berkata...

KV

ambui mengancamnya mangga itu....

rina berkata...

wat jeruk pauh pn sedap ni...

cokolat berkata...

pagi2 dah buat owang rasa mcm nak ngandonggggggg!!!!
hahahahahaha....

oren... berkata...

alahai..terliurnya haku...

KV berkata...

kak zar,
sungguh mengancam gigi. Sengal abih semua. Hihi

rina,
tak dan nak jeruk eh, ngap gitu jer. Tp ada opismate baik hati dorang balik jerk kt rumah. Nanti leh merasa jeruk pauh.

KV berkata...

oren,
hang mengidam ka? Alaha..rasa bersalah lak aku. Huhu

marinahunny berkata...

aduhai kv, terliur plak....

Biarlah rahsia berkata...

aduhhh sedapnya make colek tuh...
mitak skit...
hehe...taktahu plak...ubat merajuk ialah pauh masam...senang laa nk pujuk kv klu lagu ni.

cendawanintim berkata...

uihhhhhhh, aku suka jeruk merah tu nok...

meleleh air liur ni..

KV berkata...

cok,
kalo takdek pauh ni kt kawasan ko, jgn cuba2 mengandung. Karang ko mengidam, mana nak carik.

marina,
hehe..sila telan air liur.;P

kak bie,
alah, tak terpujuk pun. Hihi. Colek tu meme berehi sokmo.

Cuni,
yg merah2 tu pauh pipi merah kut.

CuTeMiUt78 berkata...

uish.. cam dok ngidam plak tgk mempelam tu