Selasa, 17 Mac 2009

LAGI BARANG YANG AKU BELI KAT BUNDLE

Beg ni aku beli kat bundle.


Comel kan.



Besar sungguh kan. Nanti leh buh kain baju balik kampung or gi jalan2 mana2.


Harga nya?

Satu hengget jer. Besttt!!

Nanti aku nak jahit butang besor kt tgh tu. Ntah bila nak wat tatau.

15 ulasan:

izawani/JEEN berkata...

Cuma nak cakap... camera sama... huhuhu... akak pun suka nokia juga... huhu... sama la kita...

teruterubuzu berkata...

hye kak..
sy macam berminat jer nak p ke kedai bundle tu..
macam syok jer..
kat mana yea..?

KV berkata...

kak wani,
wah, sama eks? Kita pun suka nokia la kalo henfon. Tp tatau lah kut2 curang lps ni.

teruterubuzu,
kt kampung akak. Pasir Puteh.

SUZIE APAI berkata...

bestla, shopping kt bundle mcm shopping zmn 50-an dulu..beg sehenggit, kaust sehenggit...syok wooo klu vincci ke, bonia ker, guess ke buat mcm tu...kan???

Jasfyra berkata...

seringgit??sungguh jeles aku tau..kv kt situ xde jual stroller ke?aku nk beli nih

KV berkata...

suzie,
ikut nasib gak, kdg2 mahal.

zura,
ada. Tp aku tak tgk sgt la. Tatau brand apa atau elok ke tak. Rege pun tak tanya.

Sastri berkata...

haaa? singgit je? memang sangat berbaloi...

Mommy Lily berkata...

teringin nye nk gi bundle kat KB

harus rambang mata

kakLuna berkata...

aritu aku ada gak beli brg murah cam tupperware, beg jerut dan mcm2 dgn harga 50 sen dan seringgit.

yg aku nk ckp bab beg ni. knapa ntah kita ni asal nmpk beg camtu nk beli buat beg telekung.

pdhl beg telekung dh berlambak2..hehe

Mrs LVoe berkata...

biar btul rm1??? kat mane tu bundle??

~~ciklinn~~ berkata...

sehengget jekr..wah berbaloii besar beg tu kan...

KV berkata...

sas,
mmg sgt berbaloi.

mommy lily,
harus rambang mata nanti.

luna,
hahahah.. beg besar bagak kan, harus nak wat buh telekung.

Mrs LVoe,
bundle kt kampung akak dik.

ciklinn,
mmg besar sungguh beg tu dan sgt berbaloi.

baby AF berkata...

salam..kenal
hi KV,
kat mano kedai tuhh..pasir puteh kaw. pasar k?..

KV berkata...

baby AF,
mati2 ingatkan AF tu stand tuk Akedemi Fantasia. Wahahaha
Kedai tu kt kampung saring. Bukan dlm bandar pasir puteh.

aNIe berkata...

Satu hengget jer??