Khamis, 12 Februari 2009

SETAHUN SUDAH

Semalam, genap setahun pemergian arwah ibu. Che Jah bt Awang.

Al fatihah buat arwah. Semoga roh nya tenag di sana. Mak, doa adik sentiasa mengiringi. Mudah - mudah Allah tempat kan Mak bersama orang - orang yang beriman. Adik rindu sangat - sangat dengan mak.

Gambar kat bawah ni, kenangan bersama mak sewaktu cucu nya melangsungkan perkahwinan.





Terasa baru jer Mak pergi. Al fatihah.

12 ulasan:

AppleB berkata...

Al-fatihah.

macam baru sangat kan arwah mak kv tu pegi. cepat betul masa berlalu.

rina berkata...

al fatihah...

pB berkata...

kejab jer kan ...

MasNurin berkata...

Al-fatihah,

Arwah sakit per ye? Aku baru je masuk blog so n3 ko pasal mak ko tak berkesempatan baca. Aku paham ko mesti rindu sangat kat arwah. Tentulah rindu, sape2 pun kalu cite pasal mak ayah mesti rindu melainkan orang yang tak normal.

NONIE AZIZ berkata...

Al-fatihah....aku pun rasa sekejab je...

nanonano berkata...

yg akak citer msuk wad gilir2 jaga hr tu kan?
stahun dah ek?
cptnye rase

al fatihah

KV berkata...

appleB,
terasa baru sgt.

rina,
amin..

kak Pb,
ye lah, rasa cam baru jer.

mas,
mak aku sakit kanser usus. Tahap IV baru tau.

nonie,
amin..

nono
ye lah, yg kami adik beradik dok gilir gilir jaga tu ler.

~~ciklinn~~ berkata...

alfatihah..........

Aku Bukan Bidadari berkata...

KV, tiara rs baru jer bc posting tentang aruah..dah setahun deah?? cepat betul kan?

al - fatihah..

arianna adrizal berkata...

al fatihah.

Mrs. Hasanif berkata...

al-fatihah... x lama lg abah sy pun genap 1 thn pergi ... :(

Ungku Nor berkata...

Al Fatihah..