Jumaat, 2 Januari 2009

rajinnya haku

puji diri sendiri uols. pg ni best tido.bgn lambat.hehe.syok. En suami mintak grg meehun putih. Tak cemuh kt dia. Mecing dgn teh susu. Mabeles. Lepak tgk tv. Er... Suami dh sapu n kemas rmh b4 tu. Bagus. Tp nk muntah aku 2 branak tu pakat dk tgk otromen. Jam 10.30 aku msk dpr semula. Tgk bhn dlm peti. Hmm... Masak je lh apa yg aku pandai. Hiks. So, iols msk pucuk paku grg kicap, daging goreng pedas kicap, ikan kembung grg. Ulam nya, pucuk beko celur. Dh siap msk,now aku plk yg konker tb sambil tunggu dina tido. 2 branak tu sibuk punggah tanah sbb hujan tu ari byk terhakis apron slab. Sambil tgk tb dn taip en3 ni,aku mkn cheezels bbq cheese. Sbb tu aku tkdak cita2 nk diet. Kalo ari minggu mmg hancus. Ok lh. Bai. Gambar tkdak sbb update pakai henpon. Kata free kn.

7 ulasan:

bat berkata...

tahnie kv diatas pembukaan kedai tuh... chaiyo2

~~ciklinn~~ berkata...

rajin2..... cayang cik abg nanti..

KV berkata...

bat,
aku ni angan2 mcm2. Hik hik. Konon nak set up niaga. So, permulaan aku try kt alam maya dulu lah.

ciklinn,
hik hik..rajin sbb lapar kaedahnya.

cendawanintim berkata...

banyaknyer menu KV masak..

rina berkata...

builah resepi daging grg pedas kicap. cam best jer.

Aleeya berkata...

rajinnye masakkkk

Zareda Norman berkata...

patutlah ayat ayatnya ringkas ringkas belaka.. rupanya hapdet dengan HP