Isnin, 31 Oktober 2011

JOM HEBOH KOTA BHARU

Jumaat lepas sempat menyibukkan diri anak beranak ke jom heboh. Hihi. Acara wajib pegi katanya.

Sebab dah tau jem mmg hazabedah, kami cari jalan luar dan terus park kat mahkamah. Takyah stuck dlm jem. Jalan kaki sikit jer, elok utk bakar kalori. Hehe







Setel pusing2 kat situ terus ajak anak2 makan mekdi. Nak kluar dr kota bharu mmg serabut tgk jem. Memula nak lepak kat mcD wakaf che yeh, tp jalan nak ke situ jem plk dah. Terus pusing balik masuk bandar. Lepak mcD bandar jer lah.

Antara barangan yg sempat di beli di jom heboh.

Ingat nak tengok fasha dan aril(cinta elysa) tu tapi tak jumpa plk dorang. Ada tomok ngan akim jer duk nyanyi. Hmm malas nak layan,;)

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

adik aku pun kecoh citer rombongan skolah go sure heboh.duk citer dia jumpa aril(johan ashari)fasha..dan ramai lagi.maklumla..pertama kali gi KB..haha selop aku suka

KV berkata...

irfa, ahahaha...mu layan jer lah budok2. Hik hik