Rabu, 2 November 2011

KONFEM 33

Alhamdulillah, syukur. Diberi peluang dan kesempatan untuk bernafas lagi di bumi tuhan ni.
Today, mek dah 33 tahun.

Erkkkk??? 33???
Tua dah ker?
Awat mek rasa mek muda remaja lagi?
Sungguh tak sedar diri. Hik hik






Walopun baru 33 (ehemmm) rasa nya dah terlalu banyak menikmati nikmat dan rezeki dari Allah SWT. Syukur sgt2. Walopun bagi org lain, apa lah sgt kan. Tapi bagi aku mmg syukur tak terhingga. Kita manusia biasa. Ada kelebihan dan ada kekurangan. Allah tak bagi semua. Makanya wajib bersyukur dengan rezeki limpah kurnia NYA. Alhamdulillah.


Terima kasih buat rakan yg wish. Sungguh touching n ver der terharu okeh. Mekasih semua. Doa kan yg terbaik utk mek dan moga mek pun boleh berikan yang terbaik untuk semua. Insyaallah

Pagi2 hubby dah wish. Pastu tanya nak hadiah apa. Sebab merajuk (gaduh bodoh2) aku taknak pape, takde perasaan. Huwehhhh...org tua merajuk mmg buruk. Tapi lantak ah dah rasa nak merajuk kan. Pastu dah terima jawapan tak nak apa2 (betul ke aku tak menyesal ni????) terus di beri tazkirah akibat marah dan merajuk. Hambek sedass!!

Terus merajuk lagi. Huhu.

Sampai bila aku nak merajuk ni? Hadoyaiiiiiii

10 ulasan:

Hana Soffelia berkata...

Happy befday.. May god bless u and happy always.

KV berkata...

hana, tenkiuuuuu

sisdee berkata...

happy bday dear..33 tu still young babe hahahaha hati biar selalu muda :)

adyputra berkata...

happy birthday kv..

HappyIrfa berkata...

hepi besday.buke ke kita sebaya?
aku ingat mu 32..takpelah..muda lagi.masih angka 3.kalau angka 4 atau 5 pun jiwa tetap muda..hehe

KV berkata...

sisdee, owh di hati tetap rasa muda. kikiki

adyputra, tenkiu

irfa, mu awal tahun kan? Sbb tu mcm tak jauh beza walopun beza tahun. Hehe

Joy berkata...

happy birthday rakan sebaya ;)

pB berkata...

bertambah lagi umur , bermakna makin berkurang masa kita di dunia ini ....

KV berkata...

joy, tengkiu yang

kak pb, harap nya bertambah lah amalan

Cik Sibuk berkata...

Salam perkenalan..

Happy belated birthday!
Kita pun umo 33 gak, dan muda sehari dari u..hihihiii