Selasa, 20 September 2011

OPEN HOUSE JAJAHAN

Macam acara wajib jer. tetiap tahun bila masuk syawal, setiap jabatan kena bukak gerai masing2. Masa meeting, wakil2 jabatan dh di bagitau menu apa yg wajib di sediakan. Senang. Kali ni opis mek kena sediakan nasik ayam jugak. Macam tahun lepas.



Setiap jabatan diberikan gerai masing2. So suka hati mak bapak korang lah nak hias cemana. Ada pertandingan gerai tercantik jugak. Yang tentu2 nya tidak di menangi oleh ofis mek. Hazabbbb.


Persiapan gerai.



Pemandangan gerai kami. Kali ni kami dapat gerai hujung. Takdak lah panas terkurung sangat. Ok lah kan deco2 tu. Ada ketupat ada scallop merah lagi. Haha. Malas nak berhias over2.



Makanan yg ada. Cendol, air tebu, air roselle, murtabak, satay, puding, rojak buah, kerang bakar, aneka laksa, nasik minyak, nasik ayam, lontong, popia, cekodok, ketupat, tapai dan macam2.

Melepaskan lelah sementara menunggu waktu makan bermula. Haha



Sebahagian dari kami. Muka belengas giler okeh. Panas. haha

4 ulasan:

sisdee berkata...

waduh meriah betul...huhu..makanan pun byk :)

selamat hari raya :D

Mommy Lily berkata...

wah wah meriahnyaaa...sedap2 lak makanan dia

KV berkata...

sisdee,
mmg banyak pilihan. Sampai tapau bawak balik. Hehe

mommy lily,
meriahhh

Lady of Leisure berkata...

wah ada menu laksa lagi tu yg best tu..