Khamis, 21 April 2011

SAHAM BANK RAKYAT

Korang dah beli?



Mek sudah.


Hari tu pergi berdua ngan hubby. Dengar khabar kat kb Q nya pjg giler. Kat kubang kerian kuota 20 org jer sehari. So, pergi jerteh jer lah. Jerteh tu terengganu hokey! Jangan tatau. haha.

Sebab mek tadek akaun bank rakyat, so kena buka buku dulu. Baru boleh beli saham nya. Menunggu agak lama sbb ramai yg blom ada akaun. Jarang yg nak tambah pelaburan. So, abih segala beg2 org dlm bank tu aku duk tgk. Baju dia, tudung dia. Ololoolo..beg coach minah tu lawa giler. Berair mulut mek nengok nya haih. Wakakak. Di samping main cookiedozer dlm iphone. Syok tau.

Oh aku tatau masih boleh beli ke tak sekarang sbb dana dia hanya 1 billion. Kalo cukup dana dorang akan stop. Sorang boleh beli just RM 500 jer. Kalo tambah pun banyak tu jugak.

So, apa lagi, cecepat ler gi beli. Ok la ada pelaburan gini selain dari asb.

7 ulasan:

nasazfrog... berkata...

borang dah isi tapi tak g lagi la kak.. hehehe nanti nak pas kat akak ipar je dia keje kat b.rakyat.. hehehe sonang...

pB berkata...

kak pB pun dah.
Pagi tadi.


kat sini tak yah bukak akaun. Beli saham dulu. Lepas dah reda reda , baru bukak akaun

KV berkata...

ina, ha kalo ada org kenal lg senang. letih menunggu tau

KV berkata...

kak pB,
kat jerteh tu, awal2 dulu tak yah bukak akaun, pastu diwajibkan la pulok.

sya berkata...

Kak sya dah ada dah.. lama dulu .. peratus pulangan lebat, tapi sbb ada seconet aje maka tak le lebat

Angah berkata...

Aku pun beli untuk tambah. Dah ada saham Bank rakyat ni sejak tahun 2001 lagik. Alhamdulillah

Irfa berkata...

aku tak tahu menahu psl ni.adik citer baru aku tahu.yg bestnya dulu aku ada buat loan ngan b.rakyat..mmg wajib beli saham rm500.pinjaman dah abes bayar tapi saham tak boleh kuarkan.so tiap tahun aku coll dividen jelah rm65.
hehehe..nak menambah tak tahu bila