Jumaat, 22 April 2011

KAIN RAYA

Korang dah beli kain raya?



Mek sudah. Hehehe


So, warna tema utk tahun ni sudah dipilih. Kain dina dah siap pun di jahit. Simpan kemas2 dlm laci. nanti dia mintak nak pakai. Kain mek pun dah selamat hantar tailor. Karang kalo rajin boleh ler jahit manik.

Mebi ada yg cakap terlalu awal. Tp sbb malas sejarah lama berulang, mek beli jer awal2. Bulan puasa nanti tak terkejar kejar dan boleh rilex jer.

Puasa dah abih ganti? Hehe

7 ulasan:

Joy berkata...

mek..advance sungguh mu...tp btul if last minute..ada aja yg kurang berkenang di mata ;)

Mummy Rizq berkata...

sudah beli jugerrr.. hehehe. Tailor kata cuma akan terima tempahan sampai hujung April saja. So beli lah awal awal...

mNa berkata...

sy pon dah beli kak...g carik kt gulati's aloq setaq

my little family / kaftanbatik berkata...

awainya..tp xpa.lagi selamat klu awai2.. MA pun nk start beli bj kat bdk2 dh. xde la teruk ngat nanti..

tema pun x pikir lagi ni.. last yr purple.. this yr xtau la..

onnie berkata...

sudah beli jugak...from bandung...
sudah htr ke tailor...siap hjung bln julai ni... : ))

Purpleheart berkata...

terima kasih mek ingatkan..

KV berkata...

ahahaha...ingat kan mek sorang yg mabuk, let's mabuk together uols! ;P