Khamis, 7 Oktober 2010

OPEN HOUSE JAJAHAN

Semalam tak sempat nak apdet. Sibuk beraya. hehe


Dan semalam adalah sambutan raya peringkat jajahan. setiap jabatan dikehendaki menyediakan menu masing2 yg telah diputuskan dalam mesyuarat bersama, Seperti yang mek duk cakap sebelom ni, opis mek kena sediakan nasik ayam.


Pagi2 lagi semua bertungkus lumus menyiapkan gerai masing2. Siap nga segala mala hiasan, maklum la ada kategori gerai terbaik katanya.

Oh, ini adalah gegambar makanan yang sempat di snap. Bukan mek makan sorang2 yer, snap yg kenkawan makan ler.


Mee bandung. Ambik sikit jer sbb nanti nak makan benda lain lak. haha



Roti jala dan sate opismate punya.


ABC dan aiskrim opismate punya


Popia dan putu halba atau putu piring. Kongsi makan ngan opismate.



Kek dan aiskrim opismate punye



Nasik dagang ikan tongkol opismate punya



laksa lemak opismate punya.


Kuih apa yer namanya ni? Inti kastad.



Bubur pulut hitam.



Dan byk lagi makanan lain tak sempat makan pun. kenyang dah.
Paling best dadih dan susu segar.


Ada kebab, nasi kerabu, rojak buah, biskut, air kelapa, air tebu, bubur jagung, pengat pisang, mee kari, dan mcm2 lagi. Hehe.


Kami yg hepi sebab dapat makan.;P

Ok, daaa..

4 ulasan:

rina berkata...

kuih tatau nama tu creampuff... oo putu piring ko tu. mati2 aku ingat pulut pagi

bat berkata...

bestnya KV.. cedap2 nampak..

KV berkata...

rina,
haaa...naseb baik mu ingat kan. Aku lupa namanya. Hihi

bat,
meriah ngan makanan minggu ni. Hehe

MushroomCute@Mariea berkata...

pergh..meriahnya makanan..terasa lapo laaa plak..mana nak cari makan best2 ni..huuhuhu