Ahad, 24 Oktober 2010

LAMAN IN PROGRESS

Start 2 minggu lepas, laman rumah mmg berkecah giler. Mula ngan tanah kat depan tu dicakar oleh back hoe. Pastu hujan pulak kan, seksa giler. Haha

Bila tukang masuk, dia ratakan pasir sungai dulu. Susah betul nak masuk kete motor. Naseb baik masa tu dh kurang hujan.


Dlm seminggu dah lega nampak laman rumah ku. Dah lama niat nak pasang paving kat laman rumah sbb kalo hujan mmg berkecah giler. Serabut nengok.



Gambar ni aku snap petang khamis. Kat tepi2 tu blom di matikan atau dikonkrit. Semalam dah setel semuanya. Legaaa..

Dan ini pulak projek tiba2. Haha. Dulu kami buat mini kolam 4 segi. nak taruk orkid ngan ikan gupi jer niatnya. Akan tetapi tukang paving tu ckp dia nak tolong buat decoration air kat situ. So, dia reno balik. Blom siap yer, nanti siap mek tempek gambar baru. Hehe

Daaa..

7 ulasan:

zailamohamad berkata...

mak meroyan tengok laman kak KV..huwaaaaa, nak buat macam tu jugak tapi laman rumah mak sekangkang kero je..huwaaaaa

KV berkata...

zaila, takpe la, janji pasang gak paving dan tanam rumput karpet. Hehe

my little family berkata...

xsabar nk tunggu siap.. koho comey la pahni.. :-)

KV berkata...

mlf,
takdok lah comei mani, utk keselesaan jah.;)

KV berkata...

eh mani pulop. MANA la

zura berkata...

comeinya laman baru dio, nak kena g pulok raya aji ni nih.nak tgk kolam ikan,hok lagu tu yg saya kenan, tp cik abe wak lagu lain

chik star berkata...

luasnye laman kv.
dh siap sok mesti cunggggg.
:)