Ahad, 24 Oktober 2010

MENKREATIF KAN DIRI

Dua beradik ni tengah bersungguh sungguh tengok manual bagai mana mahu menbentuk belon jadik objek macam2.




See? Nampak simple tapi susah giler nak buat. Hak hak.


Akhirnya danish buat pedang jer. Haha.


Ini dina punya. Apa kebenda pun entah lah. Dan sgt perasan bila dpt pakai gown. Asal mandi jer nak salin gown baru. Sakan yer ko anak!


Tengok fringe dia. Dah kena potong ngan ibu. Tu pun puas bersilat sampai kena 'kunci' ngan kaki ibu. Dalam meraung tu ibu potong jgk. Semua org stress tgk rambut dia yg panjang mencucuk mata. Sbb setiap hari akan dengar dia menangis rambut masuk mata. Hmmm...

2 ulasan:

zailamohamad berkata...

anak dara lawa bergaun;)

KV berkata...

zaila,
dulu2 takmo dress/gown ni. Asek nak jeans jer.