Rabu, 20 Oktober 2010

ALONE

Woot woot!
Today, mek lunch sensorang uols. Hubby takdak katanya. Pegi site tak balik2. Ni ada petang karang aku kena tumpang sesapa nak balek keje neh.;P


Bila hubby tadek, terus mati kutu tatau nak makan apa. Slalu aku ikut mood hubby jek. Dia nak makan kat kedai mana2, makanya aku pun kena creative la sendiri pikir nak makan apa kat kedai yg dia pilih tu. Hehe



Ting tong ting tong, terus lintas jalan pi pasar depan opiz jek pun. Haha. Tak tahan la cocer panas gilak. Fenin fale ai taw!

Memula tuk singgah c.i.m.b nak cocok duhet. Hehe. Ari tu kan ada masukkan cek,pastu rasa gatal la nak menyoping ngan duhet tu. Hak hak. Nak jadik kan cerita, bila masukkan kad, mesin takleh baca. Mek ingat kad tu kotor. Sapu2 lebey kurang cocok lg. Non hado jadik nya. Dah kuciwa. Nanti nak suh hubby la cocok kan. Pastu tingg!!! Terfikir! Adakah tadi mek cocok kad kredit? Wakakaka. Gilo. Malu ngan diri sendirik. Buka balik purse cari kad lain. Haha. Ada pun. Tadi mek cocok kad kaler hijau. Kad kredit we. Kad atm kaler merah yuuu!! Haha. Ye lah, ye lah, sila gelakkan mek. Tepuk tepuk tepuk. Mek berjaya mengeluarkan duhet seperti yang diinginkan.

Hehe. Malu ai taw

Ni la kesahnya. Kalo jarang bebenor ambik duhet kat cimb. Slalunya duhet dlm akaun tu mek wat bayar bil, beli sopim online jek. Hak hak.

Oke lah, dh setel cocok duhet dengan jaya nya terus pi kedai baju kenkanak (nanti wat entry lain eh). Setel kat situ pusing masuk pasar kembali.


Sudah membeli, lintas jalan lagi masuk opis. Pi pantry, makan lah dengan sorang diri. Sungguh tak hawt okes. Huhu. Tapi redha jer lah. Agi idup agi ngelaban yeah! Bukan apa uols, opizmate mek ni derang rumah2 dekat jer ngan opis. Time rehat mmg semuaorang balik ler. Tinggal 2-3 kerat jer. Pastu pulak, mek malas nak geng sgt ngan yg tak balik tu coz, time makan kan mek pi ngan hubby, rasa mcm selfish la pulak kalo time hubby ada mek tinggalkan dorang, time hubby tadek baru kecoh nak cari kawan, kan?


oke, beli laksam budak (tadek sambal, tadek ulam) Layann.


Beli gak kopok lekor goreng. Tapi dah kenyang makan laksam, makan petang karang lah.



Air dingin ambik dlm esbox.;P


Ditemani surat khabar lama. Sedih sungguh. Haha

Tiada ulasan: