Khamis, 23 September 2010

STEAMBOAT

Musim raya, semua orang mabuk dah rendang ketupat lemang kan. Macam aku, aku tak mabuk pun semua tu. Tak makan sebijik pun raya kali ni. Ntah tatau napa, tak berselera tengok. Tapi!!! Aku mabuk gulai kawah. Hua hua hua. Kenduri kawen banyak betul raya tu ari.

So, untuk menghilang kan rasa muak terhadap kari mari ni, kita carik altenatif lain untuk di makan. Steamboat adalah pilihan yang bijak jugak. Hehe

Moh kita ke steamboat bonda kat pasir tumbuh. Kalo kat kelate steamboat dgn sos jer. Jarang nak jumpa yang ada sup (yong tau hu). Tapi kat bonda ni ada disertakan sekali ngan sup. Jugak mee nya yg spesel.



Satu mangkuk besar utk kami anak beranak. Tapi agak frust sbb tuan kedai lupa nak taruk kangkung. Padahal dah pesan awal2. Yang bentuk teddy bear tu khas untuk dina jer. Kucing dia panggil. Hehe.

Selalunya order secara tamak pastu senak perut nak habiskan. Malam tu order so-so jer. Pun kenyang. Hehe


Dina tgh syok minum ayaq.


Abang danish.




Mama dorang tak ketinggallan. Ngeeee

2 ulasan:

durrah najeeha berkata...

Pkul brpe restaurant Ni bkak?

durrah najeeha berkata...

Pkul brpe restaurant Ni bkak?