Khamis, 23 September 2010

BUBUR LAMBUK

Lunch hour tadi pegi open house opismate. Opismate aku ni kebanyakan nya rumah derang dekat2 jer ngan opis. Aku sorang jer jauh (padahala org lain laaagi jauh. haha)

Menunya best2. Nasing dagang kelate (beras merah), satay daging dan ayam + nasik impit ler, lontong dan jugak bubur lambuk.


Dalam byk2 benda tu, aku makan bubur lambuk jea. Bertambah okeh. Hihi. Sedap. Tapi banyak sgt daun2 nya. Tapi best ah sbb makan panas2 tambah sambal dan ikan bilis goreng byk2. Wallah.


pic adalah digugel.




Bulan puasa tu ari dah diberi nya sebungkus untuk aku. Raya kali ni wife dia masak lagi. Heaven!! Tahun depan dh tak merasa sebab bulan Jun dia dah pencen. Huhu

4 ulasan:

marinahunny berkata...

berahinye bubur lambuk...mmg sedap mkn panas2..huhuu try la buat sekali kv..hahaha

KV berkata...

marina,
tak reti la. Lagi punkv sorang yg suka. Semangat hilang terus nak mencuba.Hehe

bat berkata...

aummm.. nampak cedap KV with a lots of segala mcm dlm tuh...

KV berkata...

bat, suka bilis goreng yg rangup. hehe