Rabu, 1 September 2010

AWNING DAN PINTU PAGAR

Akhirnya siap jugak awning dan pintu pagar rumah mek. Lega aku. Semput2 nak raya ni letih tau. Huhu


Ni lah rupa bentuk awning kat tangga depan tu. Design simple jea. Mmg nak macam tu. Kami pilih polycarbonate kaler bronze. Sbb kaler ni jer time panas tak berpinau bijik mata.


Pandangan dari jauh. Boleh lah wat teduh. Selalunya kalo hari panas, abih melelpuh melepih kasut selipar. Kalo hari hujan laj wajib kuyup. Ada awning ni lambat sikit lah kut. Hehe


Ni lak pintu pagar utama. Sengaja pilih design simple. Takut cepat masti pesen. Yer lah, bukan murah kan. Pilih bunga sarat ke hapa tetiba tahun depan dah mabuk pesen tu. Modal pun tak balik lagi. Haha. Senang bicara, pilih yg simple jer lah.


Yang ni pintu kecik hat satu lagi. Senang dina nak pi rumah pengasuh dia.


oke, daa.

5 ulasan:

yatie chomeyl berkata...

comam nyo rumoh mek

marinahunny berkata...

hahahaha sib baik smpat..raya sakan le..

KV berkata...

yatie,
takdok lah comel mano. Huhu

marina,
kalo tak jadi raya, wajib nanges! Wahaha

makcikrehan berkata...

besornya umah ko mek. syok!

kirana berkata...

raya sakan depa