Isnin, 23 Ogos 2010

PENCHURI SHUSHU

Aku ingatkan suasana senyap sunyi boleh lah aku relax kejap.

Tapi rasa pelik plk bila sunyi tu. Mesti ada something wrong somewhere.

Bila ku mencari, lantas ku berjumpa, semek ni tgh kerjakan tin susu dia.



Hamboih! Sakan ko anak yer!



Padahal si abang dah sesiap buatkan susu sebotol. Tak puas hati lg tu. Habih berkecah ruang menonton. Geram aku.

8 ulasan:

Ain berkata...

alahai dina...

wat sagon pulak susu tue....

edyan7 berkata...

hehe... sedap nye susu tu ye... makan kering pon best la tu.. kiut!

KV berkata...

ain,
nak mengelap tu yg seksa. huhu

yan,
kalo boleh ratah susu mmg hepi banget dia!

Biarlah rahsia berkata...

KV..sama mcm ank k.bi..klu senyap tu ada laa dia tgh wat projek apa...main bedak ke, sapu losyen ke...ada sekali tu...dia pakai inai...habis cadar, tilam, baju dia lekat warna merah...satu hal nk mendobi semua2 tue...

KV berkata...

kak bie,
dorang ni kan, kreatif tak bertempat. Haha

fabulous.farah berkata...

hahaha..boleh g rantah susu..isk2. naseb baik xjumpa milo=p

KV berkata...

farah,
milo pun sokmo kena ngan dia. Hat tu laaagi tensen!

Angah berkata...

aduh..mau jadi tarzan KV ye..