Selasa, 24 Ogos 2010

BERBUKA SEMALAM

Semalam, kami anak beranak berbuka dekat restoren ni.

Katanya pecahan dari fo.ur sea.son. Tatau lh betul ke tidak.



Menu yg terhidang. Rasanya sedap. Sama lah ngan fo.ur sea.sons tu. Lebih kurang.



Dina yg kontrol ayu 5 minit. Lepas tu kasut dah kemana, nasik kemana, dengan dia2 sekali hilang. Naseb baik kedai orang, kalo kat rumah aku lepuk sedas!



Danish yang kontrol macho sampai habis. Dia masih puasa yang yuk. Takpe ah, ansur2 suh dia puasa. Tp tahun depan wajib dah kena puasa. Semalam dia makan ayam jer. Menda lain dia tak layan. Memeng itu jer pun kegemaran dia.


Mek harus lah ado. Cari publisiti. Hehe

Itu jer. Adios.

3 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

meriah makanannnn..nyummm!!

fabulous.farah berkata...

banyak nye kv makanan...makan bape orang tuh? xajing g lagi keda ni. 4 season beh!

KV berkata...

TTM,
meriah beb! Orang belanja. Hehe

Farah,
sepatutnya utk 7-8 org tp kami makan utk 5 org. Wakakaka