Rabu, 14 Julai 2010

SERBA TAK KENA

Hari yang agak huru hara bagi cik kiah. Huhu

1. Tali weges putus. Nasib baik (mujur) masa melangkah nak pi kedai dia putus kat muka pintu opis jer. Sempat pi tukar selipar jepun.

2. Kain ku koyak. Tak pasal2, panjat tangga nak pi surau terpijak kain. Kebetulan ari ni pakai kotton yg amat lemah lembut gemalai. Tudiah, berlubang kain mek!

3. Pemegang hidung spek tercabut(mek tatau nak described cemana. Tapi menatang tu plastik bulat kecik yg terlekat kat hidung masa kita pakai spek. Loose screw agaknya. Seb baik jumpa. Tapi screw ntah hilang ke mana. Nak kena pi beli pulak. Mujur hari ni pakai CL.

Emm...jadik lah wat modal apdet blog.;P

6 ulasan:

FAM berkata...

xpe..ada hikamhnya. dugaannnnn

honeylanz berkata...

+ve nye : nnt ada alasan beli wedges baru...bj baru dan jugak spek itu...

marinahunny berkata...

hahaha bak kata pepatah, sudah jatuh ditimpa tangga tp ni masalah kecik je..ada le modal nak sopim lagiks..hahaha

fatenton berkata...

mungkin ada petanda kot KV..heeheh :)

noniey berkata...

so, lepas ni kena lah tunjuk wedges baru plak.. hehehe

KV berkata...

FAm,
dugaan..

has,
best nya idea

marina,
kekeke

faten,
ntah la ek?

noniey,
wakaka..bila nak beli ntah