Isnin, 19 Julai 2010

PESTA WAU ANTARABANGSA

Jam 6.30 petang baru terhegeh hegeh naik kete. Memang dah agak dah, mesti dah katup la acaranya.

Sampai2 tu, prg masih ramai, tapi wau nya dah non ado. Hak hak

Naesb baik ada lagi sekor sutun kurita si paul yg blom landing.





teady bear ni dah nampak dari jauh, tapi masa sampai dah menyembah bumi dah. Huhu


Dina excited. Baju rasmi pantai tu, jangan tak tau. Haha





Lepas layan wau, kami gi minum2 plak.


Air nyor campur aiskrim.


Dan colek campur, fish ball, meat ball, jemput malas. Dan jambu cicah asam boi tuan kedai bagi sebagai pencuci mulut. Hilir! ;P


Lepas maghrib baru bertolak balik.

4 ulasan:

honeylanz berkata...

besar benar wau tu? yg 1st pic.. naik gak ke???

Lady of Leisure berkata...

mak aii siap bentuk sotong lagi wau tu hehe

fabulous.farah berkata...

wah..siap data pencuci mulut.huhu..sikit nye wau kv..

KV berkata...

has,
mmg naik tinggi, tp masa kv snap tu dorang tengah turunkan dah.

lady,
mcm2 bentuk ada. Tp kami tak sempat tgk byk, lewat sgt pegi nya. Huhu

farah,
tu ler, kedai lain tak mcm tu, nanti kalo pegi lg boleh lepak kedai tu jer. haha. best