Rabu, 7 Julai 2010

PATUT AR

Semalam aku tak sempat hadap blog. Kena keje luar. So, iphone kesayangan menjadi teman. Tp blog tak sempat baca, duk hadap fb jer.

Cuma, baca tajuk2 dan sedikit ulasan kat blog kenkawan. Ramai yg komplen tak dpt review komen. Dalam fb pun ramai gak yg membebel. Aku duk tertanya tanya apahal la pulak blogger ni kan?

Pagi ni bila buka komen, semua kosong sesuci seputih semurninya. Kosong.

Aik, patut ar ramai yg geram, aku pun otomatik jadik germa jugak neh. Apakehal nya neh? Masalah problem ke?

Hmm.. nak pi buat keje lah sat.

5 ulasan:

atty's berkata...

semalam memang blogspot..buat hal ..semua komen yg ada pun hilang

Nanak berkata...

patutlaa..

honeylanz berkata...

Has br menjenguk blog hari ni... lama abandon

TopsyTurvyMum berkata...

sib baik hari ni dah ok..kalau idak nak tutup blog ekekeke..melampauuu!

KV berkata...

keh keh keh..dah ok eh ari ni? Tapi takdak idea nak blog kan pulak. Huhu