Isnin, 5 Julai 2010

BARU SEPARUH

Korang dah beli baju raya?

Aku blom beli. tapi masalahnya aku beli kain sokmo2. Hakhak. So kiranya, mana yg siap dekat2 nak raya tu, aku anggap sebagai baju raya lah.



Ni batik 3d yg aku beli kt pasar payang tuari. So aku anggap ni main baju raya. Kiranya untuk pakai pagi raya lah ni. Malas nak pikir dah tema apa. so, tahun ni aku isytihar tema raya kami adalah oren. Wakaka. Hat lain2 tu, belasah jer lah kaler apa pun ye dok?



Oh, berbalik pada tajuk. Sori na, tadi terpesong tajuk sikit. Hiks.


Bila orang dah kecoh2 tailor dh takmo terima tempahan, aku baru tersedar yang aku blom beli kain utk di bahagi bahagi kan pada org2 yg tersayang. Ewah.


Kat bawah ni aku baru beli sebahagian. Ada sebahagian lg yg blom cukup. Yang MIL pun aku tak beli lg. Susah benor nak jumpa kaler merah yg menarik hati aku. Maklum ler, my mak mertua minat giler ngan kaler merah!


Oh paper bag aria.ni tu aku baru beli tudung baru kaler hijau lembut light2. Rupa2nya tengah sale pra ramadhan kan sekarang. Tengok la sikit hari lg nak kena pi carik tudung kaler oren.


Korang punya kaler tema apa yer?

5 ulasan:

rina berkata...

kain no. 3 dan 4 dari kanan aku ada kaler fink. suka sbb corak paisley. tp aku bui ko MIL doh... hehehe

fabulous.farah berkata...

kv jage gane erk tudung ade awning ni..sure banyak kat umoh

Mak Su berkata...

maksu blum supping laie... tahun ni cadangnya nak warna biru ler

ermm, kuninglah

eh! hitamlah, macam baju germany :)

MommyCT berkata...

i kaler merah n fuschia....ang ang taun ni...tudung tadok lg =p

KV berkata...

rina,
oh ye ke? Hehe

farah,
akak celup softlan jer, kalo kotor (ada tompok2) berus ngan berus sabut.

maksu,
hahaha..mesti kaler german hot tahun ni

mommyCT,
kv pun tak beli lg tudung raya. Hehe