Isnin, 14 Jun 2010

NAK BLOG TAPI BIZI

Hehe..aku kepingin nak menulis. Terutama tentang percutian kami anak beranak. banyak betul gambar aku snap. Sampai tiap2 hari bateri kena charge. Sakan.

Tapi aku byk keje dan sibuk nak gi kenduri opismate. Dan jugak sibuk keje remeh fasal 5s. So, takde sempat nak layan blog sgt. Huhu

Tapi mujur fb dah pakai sistem sekali harung aplod gambar. Takde de 5 kpg sekali aplod mcm dulu. Ke, aku baru jumpa sistem ni eh? Haha. So, gambar banyok gilos kat fb. nanti aku wat ringakasan kat blog. Untuk kenangan di hari tua konsep nya. Ngeee.;P

Ok la, got to go now. nanti kita gebang taim aku tak bizi. Chaos!

3 ulasan:

makcikrehan berkata...

buat la entry berjadual banyak2. biar dia melompat keluar sendiri. hihihi

fabulous.farah berkata...

huhuhu..dah tgk dah gambar kt fb=p best sangat nampak. tapi blog boleh bercerita. suka blog~

zailamohamad berkata...

ai tungguuuuuuuuuuuuuu