Rabu, 16 Jun 2010

AKHIR NYA KAMI PILIH BUKIT MERAH

memula tu hubby decided nak gi gambang, tp bilik tak booking pun sbb org sinun cakap bilik byk. Tak yah booking.


aku pun siap chat ngan zura pasal nak gi gambang. Tp pesan gak ngan zura tak konfem, mana tau kut2 berubah hati nak gi bukit merah. Kalo jadi gi gambang mmg singgah rumah zura kat kontan la.

Bila balik keje tu diskas lbh kurang ngan hubby. Kami duk fikir xtvt yg best utk anak2. Bila tanya sana sini ramai yg ckp bukit merah lg okbanding dgn gambang sbb gambang masih blom siap sepenuhnya xtvt lain selain water park.

Last2 pegi bukit merah. Hihi



Sampai jer kuala kangsar kami pakai garmin. Maklum ler, prg tak penah jalan jauh kan. Memang tak reti la pasal jalan2 ni. Karang sesat barat dibuatnya, hilang seronok nak makan angin. Jadik kembung pulak. Tenkiu to istana kristal yg sudi meminjam kan garmin. Nampak gaya nya lps ni mmg nak kena beli sendiri ni. Haha


Hat kecik tu garmin international. Hat besat tu garmin tersedia ada dlm kete kami. Tp semuanya dlm bahasa jepun, tak paham sepatah haram. Huhu





Kami selamat sampai kat bukit merah jam 2. Hoyeh.




Menginap di hotel laketown.


Anak2 sabar tunggu abah check in.



Dah dapat masuk bilik.Penat dan lapar.



Tengah cari tempat makan.



Layan ais kacang.



Ambik tiket. Sbb kami bayar pakej kombo so RM 375 tu bilik, sarap dan 4 permainan untuk 2 dewasa dan 1 kanak2. Dina free of charge sbb bila ukur mmg cecah kepala dia 90cm. Haha. Naseb baik.;P


Oh yg nibelah petang sblm kluar dinner. Tuan puteri kepenatan. Beradu sekejap. Hehe



Pas ni sambung.....

10 ulasan:

atty's berkata...

beshnya kv g bukit merah

~LIZA~ berkata...

how was the hotel? ok tak?

KV berkata...

kakty,
mmg best sgt2.

liza,
ok sangat! Hehe

zarin berkata...

last skali ke bukit merah 7 tahun lepas kot...ishh lamanya tak ke sana..tiap kali ajak husband pi sana dia mesti kata baik balik klate hahaha

oren berkata...

tak jauh dah bukit merah tu ngan umah aku..awat tak tipon/sms? kut tak, penginapan free (kat umah aku lah..)

KV berkata...

zarin, hehehe...sama jauh eh kelate ngan bukit merah?

oren,
ye ker? La..kalo tak menginap pun boleh jumpa jumpi. Takpee, lain kali kalo pegi lg aku dah tau nak roger2 sapa. hik hik

~Eila @ Along~ berkata...

syok..syok..lagi lagi hehe

KV berkata...

eila,
syok bergandaganda. Memang berbaloi baloi lah!

onnie berkata...

kelakar tgk gaya dina mnm susu...hehhehehe

Mummy Dasy berkata...

wakaka gaya tuan puteri beradu bukan main lagi...