Selasa, 1 Jun 2010

COPYCAT SURI

Haha..sungguh perasan Su.ri tom cruise anak dara mek.



Setomboy dia, rupa2 nya, terselit sifat kewanitaan. Hak hak.

Hari tu nak beli selipar basahan sbb byk selipar dia dah terkecik. Lebih kaki. Cepat sungguh panjang kaki dia. Hehe


Tapi tak sangka pulak dia berminat ngan kasut tumit tinggi. Punya la tersengih sengih bila tgk kasut bertumit. Rupa2 nya dia mmg minat. Tapi malu nk cakap. Haha

So, kami pun beli lah sepasang utk dia. RM 3.90 jer. Hiks


Hello kitty lagik! Kucing kesayang dia.



Tumit selipar yg menjadi pujaan. Wakaka


Punya lah excited dia, siap cakap selipar dia sama mcm kak Su (sepupu dia). Oh, rupa2 nya selama ini dia duk tgk org pakai. Haha. Baru pecah rahsia.

Sayang sungguh sampai takmo pijak tanah takut kotor. Satu rumah bunyi keletuk keletak tumit selipar dia. Haha. Siap cungkil pasir2 yg lekat kat tapak selipar. Hihi. Sakan.

8 ulasan:

FAM berkata...

HEHE...tetaplah anak dara tomboy2 pun.

honeylanz berkata...

dah pnadai bergaya!! abis la kalah mama dia pas nih ;)

Ain berkata...

sakan dina sarah yerk....

achik ain awak ni pun tak berani pakai high heel....

jalan elok2 nanti tau....

TopsyTurvyMum berkata...

i pun dulu tomboy masa kecik2 pasal adik beradik lain semua lelaki..tapi hati kewanitaan tu tetap ader hehehe..bila tgk budak2 pompuan lain ikat rambut reben2 jelesss tetap adaaaa:D

Lady of Leisure berkata...

wah pandai bergaya kecik2 hehe nanti citer la pasal scaling kak hehe

KV berkata...

FAM<
ha'a, tetap lah anak dara. hihi

has,
tu ler, karang berebut kasut ngan dia.

ain,
ada masa gak terrr nak gelincir. Haha

TTM,
wah, ikat rambut reben tuh!

lady,
ha, nak cerita jugak. Asyik tak sempat jer. :P

fabulous.farah berkata...

hehehe...naluri tu tetap ade=p

eynda berkata...

Sexy wohhh kaki anak dara sorang ni :-)