Rabu, 5 Mei 2010

MANDREM YANG TAK MENJADI

Hiks..walopun tak menjadi mandrem ku, tapi tetap bersyukur sebab cik suamisudi membelikan laptop baru. Mini jadi idaman. Tak dapat mini cooper mini laptop pun layan.

Kemain kan nak vaio fink. Cuba jugak untuk mandrem, tapi mendapat tazkirah lite2 terus mek sujud kaedahnya. Haha. Takmo derhaka. Walopun mula2 tu nak top up duit sendiri tapi tak dibenarkan dengan keras sekali. Huhu



So, merasa lah dapat ini HP. HP pun HP lah. Janji ada dan vass!!



Tak dapat pink, silver pon occay.




Mek beli sarung lagu ni jer. 20 hengget. Senang nak buh dlam henbeg kaedahnya.



Kedai2 melayu takdak free gift, kedai cina ni bagi 5 item as a free gift. Sapa tak sukak barang free kan.



Itu jer. Amat happy dan bersyukur dapat lappy baru.

p/s: Ni kira hadiah hari ibu lah ni. Hadiah anniversary kira lain. Haha

10 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

mandrem utk anniversary plak hehe..

mmg vass!!

mak pun nak mintak satu la haha..kecik comel, senang bawak kan??

nasazfrog... berkata...

FUHYOOO... HP TU.. :)

KV berkata...

TTM,
wajib mu mandrem. Wakaka.
(Api ni api)

ina,
ini aje yg diluluskan oleh 'sirim'

KV berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
zailamohamad berkata...

uh chomel chomel
ntok anniversary nak mandrem gapo plop??

Sayang.Ibu berkata...

x kesah laa nyah, janji hadiah.. muahahhaaa, mak pun baru tangkap satu acer-aspire netbook kaler merah. kes dah penat hangkut lappy kerajaan yg beso tu.. kihkihkihhhhh

bat berkata...

huhu.. bestnya..

fabulous.farah berkata...

huhuhu..netbook senang bawak kan..letok dalam hbag jer=p

Mummy Dasy berkata...

wallaaa best tu... ann. nnt ape pulok ah gaknye???

risanur berkata...

bestnye dapat nbook baru...